Úpenie na slavianskom fronte

Nie na tom reálnom, kde treba používať vojenskú stratégiu a taktiku, kde tečie skutočná krv a zomierajú ľudia. Plač a kvílenie sa nesú virtuálnym frontom. Ľudia sediaci za počítačom, mnohí tisícky kilometrov od Európy, prepadajú hystérii a robia po "páde" Slavianska a Kramatorska ďalekosiahle závery. Napodiv, našli rovnakého vinníka ako západná vojnová propaganda, i keď tá z iných dôvodov. Meno je však rovnaké. Prezident Ruskej federácie Vladimír Putin. Koľká harmónia vo výsledku.

Vo virtuálnom lamentovaní o zlyhaní Ruska nie je ani zmienka o tom, že v prvom rade a predovšetkým zlyhali obyvatelia východných regiónov označovaných ako Novorossija. Je jedno, z akého dôvodu sa im nechce bojovať za samostatnosť a radi by to nechali na ruskú armádu. Kým sedia na bobku a plačú, žiadny spasiteľ nepríde, žiadny Spravodlivý sa nezjaví z nebies, aby potrestal neprávosti páchané na ruskojazyčnom obyvateľstve kúska zeme, ktorý sa volá Ukrajina, zabezpečil im pokoj a prosperitu a ukojil - i keď normálnu a ľudskú - túžbu virtuálnych bojovníkov po potrestaní banderovských kyjevských zločinov a s nimi celého Západu, ktorý otvoril aj na Ukrajine Pandorinu skrinku s etnicky motivovanou nenávisťou.

Zrejme najďalej zašiel v úvahách o budúcnosti akýsi Mark Sleboda. Na Sakerovom blogu zverejnil materiál o tom, čo znamená inaktívnosť Kremľa voči Ukrajine pre ruskú geopolitiku, medzinárodné vzťahy a Eurázijskú úniu. V jeho detinskom myslení, v ktorom rytier v bielom docvála na bévépéčku a porazí zlého draka žerúceho ruskojazyčnú princeznú, sú víťazom súčasnej situácie, samozrejme, USA. Vraj "porážka" Slavianska a Kramatorska sú signálom pre vlády Bieloruska, Kazachstanu, Arménska etc., že sa nemôžu spoliehať a dôverovať podpore Ruska, keď tam príde Západ rozpútať chaos. Pán Sleboda, priaznivec idei svetového - alebo aspoň eurázijského - policajta si zrejme nevšimol, že menované štáty sú samostatné entity, ktoré musia byť samé dostatočne životaschopné, aby neumožnili svoj rozvrat zdnuká všelijakými majdanmi. Rusko neašpirovalo a neašpiruje na rolu hegemóna nieto vo svete, ale ani v prípadnej Eurázijskej únii. Nepraje si to vláda Ruskej federácie, a hlavne si to neprejú jej obyvatelia. Chcú silné Rusko, to hej, silné a dôstojné, ale nechcú ho ani náhodou vidieť v pozícii, ktorú momentálne zastávajú zabijacke zločinné Spojené štáty americké. Pánovi Slebodovi uniklo - alebo to nie je schopný ani len pochopiť, žijúc v modeli "USA a jeho frfľúci, ale neschopní vazali" - že Eurázijská únia by mala byť zväzkom rovnocenných PARTNEROV, ktorí navzájom napomáhajú svojmu rozvoju. Že si otroci na Západe takýto model ani nedokážu predstaviť - za to nenesie Ruská federácia žiadnu zodpovednosť. 

Hlavne pán Sleboda ignoruje, že Eurázijská únia nie je momentálne uskutočniteľná. Jej prvú časť - ono "eur" zo slova eurázijská - považujú USA stále za svoju vojnovú korisť a nemienia jej udeliť právo samostatného rozhodovania. Pri snahe Európy, a najmä Nemecka, ujsť z amerického škrtiaceho objatia, sa však v zákulisí dejú delikátne udalosti. Ešte pred pár mesiacmi by sme takúto správu v korporátnom mediálnom hnoji sotva objavili. Nemecko je špiónmi pracujúcimi pre USA prelezené ako odležaný bavorský wurst, a odrazu si dovolí zatknúť takúto veľkú rybu. Americká administratíva zúri, že Nemecko zadržalo nemeckého občana, ktorý má predsa imunitu v tom, že pracuje pre USA - vládcu Nemecka. Americká administratíva sa vyhráža ťažkými následkami. Vie, že stopy tých, čo špicla nabonzovali, sa ťahajú do Ruska a k Snowdenovi. Je to jeden z mála náznakov z otvorených zdrojov, prečo americká administratíva potrebovala uloviť Snowdena za každú cenu, živého či mŕtveho. Zároveň je to pripomienka pre naivných, že vo svete vážne ohrozovanom skapíňajúcimi USA je takýto tichý postup jediná možnosť, ako sa k Eurázijskej únii nakoniec predsa len dopracovať.

Je isto šialené a kruté, čo sa momentálne deje s ruskojazyčným obyvateľstvom v zóne, ktorá si chce - naozaj chce? toto začína byť neisté - vybojovať samostatnosť. Sú zabíjaní, utekajú s deťmi v náruči do bezpečia pred paľbou ukrajinskej armády a vražedných náckov z Pravého sektora, ich domy horia, prichádzajú naozaj o všetko. Je to v Európe, v susednom štáte. Tí ľudia sú ako my, svojou mentalitou, svojou snahou dôstojne prežiť v zločinnom oligarchicko-korporátnom systéme, pre ktorý sme ako ľudské bytosti irelevantní. Keby ste im ešte pred rokom ukázali v čarovnom zrkadle, ako to bude u nich vyzerať v júli 2014, v ich meste odpojednom od elektriny, vody, rozbitom paľbou artilérie, neuverili by. Hej, mizéria prichádza ako cunami. Plazivo a nenápadne.

    

Aj ja by som bola najradšej, keby armáda Ruskej federácie nabehla do Novorossije, vytrieskala kyjevských vraždedných zmrdov a zabezpečila, aby si ruskojazyčné obyvateľstvo mohlo o sebe rozhodovať samo. Lenže si pamätám, že to je práve súčasná administratíva - aj Putin a Lavrov - ktorí sa neštítia kamarátiť s genocídnou čvargou (s koreňmi práve v Rusku a okolí), ktorá celé desaťročia terorizuje na etnickom princípe Palestínčanov, vraždí ich, vyháňa a demoluje im domy. Teraz im Kolomyjskij s izraelským pasom z mramorovej veže rabinátu v Dnepropetrovsku masakruje Rusov.

Každá podpora zločinu vonku sa nakoniec vráti domov.

Nemyslime si, že len Rusom.

Náhodný okoloidúci

http://politikus.ru/articles/22226-algoritm-putina.html

Всем кто кричит о том что путинслил и всепропало хотелось бы напомнить основной алгоритм Владимира Владимировича. Меня всегда удивляют всякого рода клоуны, которые хлопают глазами и утверждают, что неизвестно, как поступит Путин в той или иной ситуации. У меня, например, никогда никаких сомнений не возникает, поскольку я уже достаточно давно заметил, что Путин всегда действует строго по одной и той же схеме.

Алгоритм поведения Темнейшего прост, как батон за тринадцать копеек и еще ни разу за многие годы не поменялся.

Путин всегда поступает по схеме: Предложение оппоненту взаимовыгодного компромисса, при отказе -- наказание, показательная порка, предложение нового компромисса на значительно менее выгодных условиях -- при отказе -- наказание, показательная порка, предложение нового...
И так -- цикл за циклом с повышением ставок.

Не верите? Тогда приведу несколько примеров:

1) Подзабытый -- когда чеченская бандреспублика, признанная де-факто, полезла к соседям она была уничтожена полностью -- Запад попытался протестовать -- получил ответ о наличии у России новеньких ракет класса "Воевода" -- на том гомосеки и заткнулись.

2) Более свежий: Грузии предлагали автономию Осетии и Абхазии -- последовал отказ с агрессией -- в ответ наказание, устранение от принятия решений -- признать автономию республик предложили Евросоюзу -- отказ, попытка качать права -- Осетия и Абхазия изъяты полностью, стали независимыми государствами -- на сем гомосеки и заткнулись

3) Недавний пример: предложение Лавровым ЕС трехсторонних переговоров по Украине -- отказ -- последовал кредит Януковичу и срыв подписания -- США и ЕС компромисс не приняли, организовали майдан -- получили на шею нелегитимное правительство с долгами на 50 ярдов и предложение о федерализации Украины с высоким статусом автономий -- отказались -- вместо референдума об автономии Крым проводит референдум о входе в Россию -- не признали право народа на референдум -- Крым оказался в России не в мае, а в марте, причем предложение о федерелизации остальных областей остается в силе.

Несложно догадаться, что отказ киевских бандеровцев от условий Путина приведет к конфискации всех Юго-Восточных областей, которыми американская хунта оказалась неспособна правильно управлять, а Киеву придется принимать на себя все их долги. Откажутся -- пусть лучше сразу вешаются, чтобы не мучиться. Они ведь сами смертную казнь отменили, насколько я помню?

И мой вам совет на будущее, карапузики. Если Путин предлагает какой-то компромис -- сразу соглашайтесь, жмите ему руки и клянитесь в вечной дружбе.
Попытаетесь кочевряжиться: после пары "циклов" сопротивления ваши лучшие друзья утопят вас в сортире, чтобы вы им жизнь не портили.

ЗЫ. Доктрина Монро гласит: страны, враждебные России -- не имеют права на существования.

Если вы враждебны России -- это ваши проблемы, а не наши. Подумайте над этим, карапузики ;)

После присоединения Крымы произошли уже более свежие примеры Алгоритма, например - соглашение по Газу

Источник: http://wedun26.livejournal.com/57866.html

Ema

Kiež by to tak bolo. Ale číta sa to dobre.

Prasiatko

Norman, prečo si pokladal za potrebné tak obsiahlo komentovať bláboly akéhosy "Slebodu" :O
? A v prvom odstavci tím ľuďom kvik trošku krivdíš. Ono je pekné mať odhodlanie a záujem keď je nutnosť, opustiť fabriku, kanceláriu, baňu či univerzitu a ísť ako občiansky dobrovoľník bojovať. HA, ale ako to majú urobiť, keď protivníkom im budú vojaci ukrajinskej armády - v porovnaní s civilistami s parádnym vojenským výcvikom? OBčianski dobrovoľníci kroch bez vojenského výcviku, len za pár dní čo by ich naučili ovládať zbraň - no s takými už čo vybojuješ? Veci treba brať také ako sú, nie vymýšľať si! Proste 98% populácie sú bez vojenského výcviku, lebo časy sa zmenili, a spravidla to k životu NETREBA. Výnimkou sú síce polícia, poľovníci, či ľudia vlastniaci zbrojný pas, ale aj ich kvalita a bojaschopnosť je krajne limitovaná tým, že ovládajú zbraň, no okrem polícajných oddielov, nemajú výcvik, a takticko-strategické vedomosti. :(

Ema

Je tam podpis.
Slavjanci mali bojovať vo SVOJOM vlastnom mestečku, za svoje rodiny a domy. A čo urobili? Nechali to na Strelkova a jeho neveľkú posádku.
Keby boli Slavjanci bojovali, nemohla by západná korporátna mediálna žumpa vybľakovať, že bol Slavjansk oslobodený. Od koho? Od vlastných obyvateľov vari?

Tuto si starostlivo prečítaj slová Strelkova Slavjančanom:
http://ria.ru/world/20140706/1014876730.html

"Для тех, кто считает, что если ополчение уйдет без боя, это спасет их от репрессий — нет, не спасет", — заметил Стрелков.
To povedal na margo toho, ako sa ukrajinská Nazigvardija a zabijaci z Pravého sektora odbavili na slavjasnkých civiloch po takzvanom oslobodení za veľké straty, ktoré utŕžili.

Nie sú všetci bez vojenského výcviku. Starí ho majú ešte z čias ZSSR a mladí sa musia rýchlo naučiť. Keď majú dobrého trénera, ide to ľahko. Čo im chýbalo, ísť sa učiť? Motivácia, milé prasiatko. "Doneste nám slobodu od skurveného Kyjeva na striebornom podnose, nech nám ju niekto - jedno, kto - vybojuje."
A tak budú musieť poslúchať tých, čo strieľať vedia.

Každopádne Rusko aj verejne informuje, že rozhodujúci bude Doneck. Až teraz to začne byť naozaj vážne.

Otázkou zostáva, či Ukrajinci, ktorí by mali celou váhou svojej morálky zabrániť vraždeniu svojich spoluobčanov, budú čumieť do telky na semifinále a finále najväčšieho svetového cirkusu, ktorý sa teraz koná v Brazílii.
A či sa u nich dá hovoriť o morálke.

Prasiatko

Fakt, máš pravdu, písala si to ty, nie Norman. Bolo som nepozorné. :)
Ozaj, Doneck môžu Rusi zásobovať po zemi z Azovského mora nie? Najviac by ma zaujímalo myslenie vlády v Kremli, predsa len, ak by v auguste či v septembri padol Doneck, na rad by prišiel útok na Krym, takže asi by mali zvážiť, aby junta Donecky nikdy neobsadila, však že? Kroch, aj tak žasnem, že NATO zásobuje Ukrajinu zbrojnou technikou, prepytujem - ZADARMO? Veď je verejným tajomstvom, že na jeseň bude default - zkrachujú, finančne sú v neriešiteľnej situácii, bez ohľadu na ďalší vývoj v občianskej vojne..

Ema

ktoré akýsi boľševický trt, zhodou okolností z Ukrajiny, daroval pred niekoľkými desaťročiami zhodou okolností Ukrajine? To nemyslíš vážne, všakže.
Aby som parafrázovala ono známe "cesta je cieľ", pre západný vojensko-priemyselné komplex (ZVPK) platí: cieľom nie je víťazstvo, vojna je cieľ.
Nemusíš sa obávať, že by si ZVPK neprišiel na Ukrajine na svoje. Ešte je tam čo predávať a platiť z toho svoje vlastné zničenie.
Domáci obyvatelia zaplatia vlastnou kožou.

Le Bleu

Ale to som si tiež zaťukal na čelo - ten Porošenko si asi fakt myslí, že Krym dostanú späť. A potom že kto je tu mimo reality.

vp

to mali tí ruskí chlapci ísť prelievať krv? Za týchto chochlov, čo sa tešia z príchodu ukroarmády?
http://www.youtube.com/watch?v=mUJdnRmZna4

Ukrajina si to musí vypiť do dna, aby pochopila.

-eru-

dostavali za to peniaze
http://vk.com/im?sel=64226897&z=photo-11336883_333038889%2Fwall-11336883...

ano vyzera to cisto, ale je to Slavjansk, tu je fotka toho miesta este spred vojny https://news.pn/photo/0fb386ac2572c60c6ae4bc051e63fe71.i600x450x486.jpeg

Kolodej

z toho vítania UA v Slavjansku? Lebo tento 23 sekundový štek ako z mobilného telefónu spred 10 rokov je zatiaľ jediný.

vp

http://www.youtube.com/watch?v=DKIaJ8GDeIU
Жители Славянска: Путин вставил нам нож в спину

http://www.youtube.com/watch?v=3zoE_SFogIA
Родную укр армию приветсвуют жители Славянска

Ema

už patrí do západného okruhu korporátnych médií.
Nie nadarmo vytelefonúva sadistická špina Kolomyjskyj mediálnemu otrokovi Tkačenkovi.

Náhodný okoloidúci

Emka, ak tvrdíš (ako mnohí iní komentátori), že obyvatelia Donbassu mali sami ísť bojovať, tak sa musím opýtať, čím mali bojovať? Porobiť si gumipušky a luky a šípy a s nimi bojovať proti armáde vyzbrojenej tankami, lietadlami a raketometmi Smerč?
Aj opolčenci spočiatku mali biedne zásoby zbraní, lebo mali len obmedzené možnosti ako ich získať, až počas bojov sa im podarilo niečo ukoristiť, aj z vojenských skladov. Ale nestačí len mať tank, treba doňho vycvičených tankistov, strelcov, palivo a muníciu. Porovnaj, aká záplava zbraní sa valila čečenským islamistom alebo aká sa teraz valí ISIL-ákom v Sýrii. V porovnaní s tým je úplný zázrak, že protifašistický odboj na Donbasse vôbec ešte funguje a že má čím bojovať. Keby mal také zásoby zbraní ako idú z USA a Arábie do Sýrie, o tri dni by bolo po ukroarmáde, rozprášili by ju.
Chápem dôvody, prečo Putin nezasahuje, aspoň nie otvorene. Chce sa vyhnúť veľkej vojne, ktorá by bola ako voda na mlyn globálnemu škrtičovi - USA (a tým, ktorí USA ovládajú). Chápem aj to, že chce celú Ukrajinu, nepotrebuje mať na svojom zadnom dvore metastázu NATO. Ale proces dedebilizácie Ukrajincov je práca na niekoľko generácií. Sú takí vypatlaní, že nechápu, že súčasní Rusi nemajú nič spoločné s obrezanými čekistami a členmi NKVD, ktorí pred 80 rokmi trápili celý Sovuetsky zväz. Stále v sebe majú nepodloženú iracionálmnu nenávisť voči Rusom, ktorí im chcú a môžu reálne pomôcť, a nechápu, že tí, od ktorých čakajú pomoc, ich majú len za užitočných idiotov vhodných ako potrava pre delá. Obávam sa, že ak aj zistia pravdu, tak hrdosť a pýcha im zatemnia mozog do takej miery, že ju nebudú schopní prijať.
Smola je v tom, že za vypatlaných Ukrajincov si to odskáču aj etnickí Rusi žijúci na územiach odňatých Rusku a prilepených k Ukrajine.

firstovka

Oni neprejavili zaujem v prvom rade. Ako mohli naozaj vediet ci maju s cim bojovat alebo nie? Kurdi, iracania, syrcania sa dostavili v poctoch 100 000 v priebehu tyzdna. Oni sa vypytovali dopredu s cim budu bojovat?

Kolodej

že sa ich tam nenahrnulo tísíce, aspoň sa ich menej pozabíjalo. Či to by bolo fajn? Nahnať par 100.000 slovanov proti sebe sa pokántriť?

firstovka

"Alebo by to bolo fajn?"

Skor som mal na mysli, ze ak by boli na zaciatku sily v poctoch vyrovnanejsie, tak aj strany by boli zdrzanlivejsie, nehrnuli by sa do stretu, ziskal by sa nejaky cas a priestor na vyjednavanie. Mozno by boli nejake strety, ale hned by sa rokovalo o primeri. Alebo si myslis, ze je to malo pravdepodobne a spustila by sa o to vacsia mela?

Kolodej

ak by o tom rozhodovali strany konfliktu na UA - tak možno áno. Ale nemyslím, že pri riadení konfliktu zo strany US sú nejaké ohľady na počty mŕtvych - nahnali by ich na seba všetkých a hneď. Áno, myslím, že by z toho bola väčšia mela. Pravda vychádza na povrch pomaly - ako to príslovie o obúvaní topánok. Pravda spôsobí utlmenie konfliktu.

firstovka

no, bude teraz vidiet, ci narastanie sily a tlaku novoruskej obrany vyvola vacsi tlak zo strany ukrajinskej armady

Kolodej

pred Slavjanskom ich držali koľko? 2 mesiace? A to podľa všetkého stála UA armáda len proti ručným zbraniam. Teraz už stojí proti tankom a gradom. Čo myslíš? Stúpla či padla morálka novodobých UA vlastencov? Špeciálne po vymazaní 24 motorovej brigády? Keby mali lietadlá, dajme tomu - ale im ich povážlivo ubúda. Veď uvidíme :)

Le Bleu

Ajjaj, to v Nemecku je naozaj delikátna delikatesa, to ma teší!
Takže vo vedení Bundesrepubliky aj v službách tohto vedenia sa tiež nájdu rôzne skupiny, s rôznymi názormi aj rôznymi zámermi.
To som zvedavý na tie vykrúcačky.

emmka53

som len obyčajný človek , ktoré sa táto situácia dotýka viac, ako boli všetky tie ostatné zverstvá , lebo sa ma tak bytostne nedotýkali, neviem prečo? , čo sa to deje na tom vsvete ludia boží , kde je spravodlivosť? kam vlastne smeruje tá naša údajne "vyštrnganá demokracia?" máme pezidenta skorosúruha, ktorý vo svojej prostoduchosti a inteligencii húpacieho koníka , s úsmevom starnúceho buldohga nám dáva víziu toho čo už národ (nie štát) nechce a v konečnom dôsledku na to nemá.. lebo sme len banda zúfalcov a jednoduchýžch elementov, snažiacich sa o prežitie

Norman

Pani Procházkova v Smetisku popisuje situáciu na východe Ukrajiny, odvážanie chlapov do koncentračných táborov (pravdepodobne všetkých do 35 rokov ). Okrem menších zlomyselností ( "o udávanie zo strany miestnych obyvateľov zrejme núdza nebude" - azda si mýli tamojšie obyvatelstvo s Čechmi? , ukončila svoj článok akýmsi citátom akéhosi prieskumu:

"Vtedy podporovali vodcov separatistov ako národných hrdinov, teraz si myslia, že to sú zločinci, ktorí si zaslúžia od ukrajinských vojakov guľku do hlavy."

Nie PP tvrdí, že ich treba strieľať, to nejaký výskum, to nejakí ľudia. Ona iba interpretuje.

Nuž, ja osobne tiež nemienim tvrdiť nič. Len tu musím spomenúť prieskum agentúry PPJP medzi obyvatelmi Európy a ten sa vyjadril jednoznačne:

"Sú to ideologickí zločinci ako Petra Procházková, ktorí si zaslúžia bez milosti guľku do hlavy"

ushiro

Ak si chcete urobiť aký-taký prehľad z diania na juhovýchode UA, tu je zrejme asi najlepšia info hodnota (CZ/SK):

http://www.palba.cz/viewtopic.php?f=307&t=6151&p=172045#p172045 (33. strana témy)

Samozrejme, treba si tie zdroje info a video, čo sú tam pastnuté, preveriť.
Obvykle dobrý zdroj informácií.

slaven1

Duní Dunaj, vlna za vlnou sa valí...

Samo Chalúpka, 1864

Duní (Stredozemné) more, vlna (utečentov) za vlnou sa (do Talianska) valí.

Slaven1, 2014

Prasiatko

Správne, som rado kvik, že si to pozorne všímaš. Ja som vypočítalo, že občianska vojna sa tam vypukne v r. 2020.

slaven1

Včera som mal takú dlhšiu diskusiu s jedným mojim dlhoročným kamarátom. Prišlo aj na otázku: Kto vyprovokoval udalosti na Ukrajine? Odpoveď znela, že zlý Putin. Áno, je to čitateľ SME, ktoré vyvažuje vládnym denníkom Pravda a JeToTak.sk. Tak som sa musel zasmiať, a začal som mu vysvetlovať. Vraj som hlupák. Síce kamarát neovláda poriadne žiadny svetový jazyk, prepája mu to rýchlo. Potrebuje iba čas, ktorý ale nie je.

Kľúčová veta pre toho "môjho" idiota (idiot = ten čo nevie, netuší), pretože sa hlúposť sa platí:

Keby ste im ešte pred rokom ukázali v čarovnom zrkadle, ako to bude u nich vyzerať v júli 2014, v ich meste odpojednom od elektriny, vody, rozbitom paľbou artilérie, neuverili by.

Ešte, že tu máme aj ľudí s nezávislým mozgom v hlave, kt. robia takéto pekné videjká.

Ľubov

čau Slaven,myslím,že si sa bavil s typickým zombíkom. Je ich ako potkanov všade, akonáhle nejakými chápadielkami vycítia,že si iný ako oni,sú podráždení,reagujú,ako si opísal http://leva-net.webnode.cz/products/psychologicke-zaklady-samoriadenia-s... Toto poznáš ? Asi hej. Začínam to brať ako realitu,tie prototypy. Oni sa nezjavili zo dňa na deň,sú tu dávno.Moja prvá skúsenosť s nimi je ešte z detstva. Mala som 9 rokov,nejakých 20 kilo,zrazilo ma auto,v strede mesta ,mojou vinou.Bol to okamih,uvedomila som si,že žijem a že sa na mňa pozerá asi 40 ľudí v kruhu .boli tam v sekunde.Keď som sa sama postavila ,jasne si pamätám,že davom prebehla vlna sklamania. Jediný,komu odľahlo,bol šofér toho auta,ale aj to dnes chápem,že mu šlo o seba.Takže skrátim : nikto ku mne neprišiel,nikto sa ma naspýtal,čo mi je. Sama som odrivkala až domov,len potom ten adrenalín nejak opadol a bolo zle. Takže toto sú podľa mňa zombíci.

s1
Reakciu by som rozdelil na 2 časti: - Zombifikovaný propagandou som bola aj ja (Zlí Rusi ešte okolo roku 2008). Potom som počul A.R.G.U.M.E.N.T.Y druhej strany, začal nad tým premýšlať, hľadať zdroje vlastnou iniciatívou, až som dozrel do dnešného stavu :) No takže, kamarát bude za pár rokov dobrý, ale koľko je na Slovensku takých oklamaných (a pre nás i pre seba nebezpečných) takže povedať. Budú ich stovky tisíc. - Zaujimavý zážitok s tou autonehodou. Ešte si zomrieť nemala (ešte, že nevieme, kde sa nám život závŕši). Prečo myslíš, že chceli aby si bola mŕva (jasne si pamätám,že davom prebehla vlna sklamania)?
Ľubov

No to nebolo z krutosti.Čím som staršia,tým viac nad tým rozmýšľam,prečo boli takí.. A odpoveď je,že to neboli čistokrvní ľudia,ale niečo iné,nejaké bioroboty asi fakt. Naozaj nikto ,nikto za mnou neprišiel. Ďalej v tom článku sa píše,že tieto psychické typy sa môžu rôzne kombinovať do "koktejlov",trochu zvieratko,trochu robotík a trochu božský. Preto, zdá sa,Ťa nedostali. Ale radšej o tom s nikým nehovorím,chápeš.-). Je to moja malá súkromná konšpirácia. Inak je dosť vtipné,že takmer o 40 rokov som mala opäť nehodu a stále som tu.-). Som dieťa šťasteny.

Norman

Skús za zamyslieť ináč. Za prvé, tí ľudia a čokoľvek, je mimo teba a nič o tom nevieš. To tá myšlienka o nich, akí sú a aký majú k tebe vzťah a zámery, tá myšlienka je reálna informačná forma a prenikla do tvojej duše v okamžiku veľkej krízy, nie? Skús sa zamyslieť, či problém nie je práve ona, či ona nie je práve ten zombík, ktorý ťa zaťažuje a vysáva, ako parazit.
Svet je zlý a ľudia sú krutí a bezcitní - to je v poriadku, to je pravda. Ale už nemáš tri roky - zmier sa s tým a vyhoď na smetisko myšlienku o zlých upíroch, tie zvyšky starého zranenia. Vždy sa to ešte dá.

nick88

Tak to áno Norman, to si dobre vyjadril pomocou slov, to, čo ti ponúkla jasná myseľ - nie tá ustrašená ľudská. Treba vedieť rozlišovať aby sme nevyrábali hororové príbehy, ktoré sa nezakladajú na pravde a ovplyvňujú nesprávne iné bytosti a priťahujeme to, čo nechceme a tvoríme svet, ktorý potom vyzerá ako vyzerá. S takým odstupom času dnes ako bod A a pred 40 rokmi /hm už si nepamätám koľko bolo napísané/ ako bod B teda čas, A-B o ktorom sa spätne rozmýšľa v prítomnosti, premýšľa s novými filtrami, zakorenenými predstavami o zle, sebaľútosťou, podfarbenými emóciami nevidíme ale len konštruujeme nové skreslené príbehy, ktoré zase vynáša ten parazit aby sa nafukol. Tých 40 ľudí neboli zombíci a bude to asi tak, že asi najvyššia joga je normálny život. Ale je to prirodzené, že AJ pritiahnemie všeličo do biopolí - každý z nás a preto je dobre vykonávať očistu . Minule pri meditácii podľa starovekých šamanov energia nekonečna doslova odfúkla všeličo zo mňa - tiež sa ľudom usádza na ich obaloch - nie na telách energia a vyzerá to tak, že máš vodu ale nemôžeš sa napiť lebo je v uzavretej kamennej nádrži - a tak je prístupná ľahko k požieraniu akoby sme im ju darovali a ľudia sú akoby bez energie. Túto energiu zase iní šamani učili vracať naspäť do vitálnych miest a nepodávať ju ako na tanieri tým trošku evolučne zaostalým a večne hladným. Tiež v amerických hehe "zlých" laboratóriách sa "vyrábajú" a niekedy sa podarí im aj újsť rôzne zvláštne bytosti. Mnohé ľudia zlikvidovali lebo sa im nepodobali a považovali ich za "diablov". A tak sme sa mohli dozvedieť pravdu od nich a nezabíjať ich-niečo čo by mohlo aj zatieniť človeka - a asi tou vraždou zatienilo. Treba sa opýtať srdca lebo niečo čo sa môže podobať divnému zvieraťu či upravenej forme reptiliána má v sebe viac harmonie ako zatemnený človek. Ved ked sa pozriete nato aj v tomto civilizovanom svete premnoženom guruami, majstrami, učiteľmi, ktorí vykonávajú temnú misiu sa mnoho ich žiakov -bytostí zastaví - ich napredovanie. Ked gurua zomrie či odíde a žiak sa očistí vývoj u neho zase krásne nabehne. Všetko je to o energii. Tiež sú praktiky aj na liečenie príbehov z minulostí aby ťažké energie nezaťažovali polia. Ak o to bude niekto úprimne usilovať bude mu to predložené. Lebo to nie je tovar - tak ako vidíme na duchovných seansách niečo za niečo - obchod.

Norman

Tovar to nie je, ale dar áno. Liečenie príbehov z minulosti - keď tak úspešne odfúkavaš energiu, dokázala by si pomôcť našej priateľke?
Lebo ja som len teoretik, nie som v tomto nejako nadaný či obdarovaný, skôr naopak.

A ešte - neviem, odstavce nejako rušia tvoje automatické písanie?

firstovka

v psychologii je termin displacement, mozno to bolo ono.
Ale tvoj nick sa bije s tvojim prispevkami ....v indianskych kmenoch si nemohol dat niekto meno ake chcel. z teba vyzaruje smutok. Ale ked precitam tvoj nick a potom prispevok, tak citim rozpor a sucking of energy

nick88

chceš byť asi dôležitý a zviditeľniť sa lebo sa zaoberáš nejakým nick - čo je nálepka a vtláčaš tu vlastnú predstavu o mne, ktorú ťaháš asi zo svojich okolo blízkych a chceš tak vidieť aj mňa. ale ja nie som tvoja predstava ani tvoje pocitu smútku. asi som tvoje zrkadlo a vidíš vlastný rozpor, vlastný smútok. všímaj si podstatné veci. pá.

Norman

Reagoval na Lubov a azda to myslel dobre.
Smútok sám o sebe nie je hanba, ale hľadať ho v tvojich príspevkoch by bolo omylom, chápem tvoje pohoršenie.)

Kolodej

asi zaujať ženskú, smola je, že Lubov ma nick podľa Venušinho mesiaca. Takže mesiac. Som zvedavý, čo vymyslíš teraz.

Buheh

...

Ale je pravda, že niektoré venuše môžu mať mesiačiky.

Kolodej

a niektoré zas pahorky buhehe :)

Kolodej

písať Ľubov? :) Pozri koľko tu máš hneď džentlmenských poradcov a vraj že dobrí ľudia vymreli :) Mám ti aj ja napísať niečo k niečomu, čomu po pár riadkoch nemám šajn chápať? :))) Ja mám tiež fasa fantáziu :)

Le Bleu

Silná vec, tá spomienka aj zážitok.
A to je celkom dobré, keď aj nehoda vie byť vtipná..

Pavlik Morozov

Partia sociopatov z Medzinárodného menového fondu (MMF) sa usadila v Kyjeve a začína rozdávať svoje "múdre" rady a vydierať tamojšiu naivnú vládu s rukou na ventile pôžičiek, ktoré prídu Ukrajinu veľmi draho. Je celkom možné, že veľa Ukrajincom oneskorene ale predsa dôjde, že keď už začali strieľať, nemali sa pustiť národnostných prestreliek, ale zbrane bolo treba zacieliť na skutočných vinníkov tamojšej biedy. Tým sa podarilo za pomoci vlastných nelegálnych armád presmerovať hnev más "správnym" smerom a dnes sa smejú ako Kolomojskij zo Švajčiarska nad hlupákmi, čo sa nechali tato zmanipulovať.

Problém tohto typu konfliktov je fakt, že sa z vojenského hľadiska podstatným spôsobom líšia od bežných predstáv civila ako má vyzerať vojna. Koľko miest a osád sa podarí (väčšinou dočasne) dobyť, je pri tomto type konfliktu nie až tak podstatné. Ukážkovo to vidieť v Iraku, môžete obsadiť všetko a aj tak sa armáde okupantov problémy iba začínajú. Izrael a jeho desaťročia trvajúce problémy s okupovanými územiami sú ďalší názorný príklad. Na Ukrajine evidentne boje postupne menia svoj charakter na klasický model asymetrického konfliktu ako v Iraku. Rusi na Ukrajine po týchto "víťazstvách" budú Ukrajincov určite "milovať"! Pokiaľ sa samozrejme nejaký blázon nepokúsi zobrať útokom Krym, to by potom začal konflikt s ťažko predpovedateľnými dôsledkami.

Prudké zníženie životnej úrovne, ktoré je zákonité a bude trvať niekoľko rokov, môže dobrodruhom z Majdaniu situáciu poriadne komplikovať. A nakoľko východisková úroveň bola už dosť neznesiteľne nízka, ďalší pokles vyprovokuje sociálne konflikty neudržateľných rozmerov. Recepty na "ozdravenie" ekonomiky (ako obvykle, už sa začína klasický newspeak) sú klasické, ale je otázka či v podmienkach biedy na Ukrajine realizovateľné. Porošenko buď padne, alebo sa z neho stiahne Pinochetonenko - fašistické pozadie niektorých skupín, operujúcich na Majdane, robia pravdepodobnejšou druhú variantu.

Čaká nás poriadne absurdná alternatíva pokračovania Majdanského cirkusu. Európske Chile na našej východnej hranici, mediálna masáž neslýchaných rozmerov, masa utečencov pred explóziou fašistického násilia. A to všetko a výsledok úžasného boja za "sebaurčenie", v mene liberalizmu, demokracie. Vojna proti "terorizmu" búriaceho sa obyvateľstva. Nestabilita v Rusku, lebo situácia bude zneužitá na útoky zo všetkých možných smerov na Putina.

Žijeme v prelomovom období, keď sa začína viditeľne rozpadať jeden model civilizácie. Ukrajina je iba jedna epizóda hnilobného procesu, ktorý s začal v druhej polovici XX. storočia a explodoval do úplnej bezuzdnosti po fiktívnom (možno Pyrrhovom) víťazstve v studenej vojne. Tento hnilobný proces má hlboké korene a jeho prejavy v ekonómii som nazval "Sociopatoekonómia".

Πόλεμος πάντων μὲν πατήρ ἐστι πάντων δὲ βασιλεύς, καὶ τοὺς μὲν θεοὺς ἔδειξε τοὺς δὲ ἀνθρώπους, τοὺς μὲν δούλους ἐποίησε τοὺς δὲ ἐλευθέρους.

Vojna je otec a kráľ všetkého ... Napísal Heraclitus (Herakleitos) pol storočia pred našim letopočtom a stále sme nezmúdreli. Na každej vojne niekto poriadne zarobil, dokonca často aj na prehranej!

Grigoriy

trochu nesmelo si dovolím Vas otravovať . Viem, že sa teraz zaoberate pisanim novej knihy, čo Vám určite zaberá mnoho času, takze asi nemozete odpovedať na všetky otázky Vašich priaznivcov.
Chcel som Vas poprosiť, či náhodou nemáte ešte vypracovaný harmonogram na autogramiády, lebo sa chcem uistiť, že mi niečo take neujde. Ja sa zaoberam zbieranim autogramov mimoriadnych ľudí. Ideálne by bolo, keby som mohol získať Vašu knihu aj s podpisom.
Potom som ešte chcel, či by ste mi poradili nejaku učebnicu gréčtiny pre samoukov. Pokladám to za mimoriadne cool, ked sa napíše niečo v starogreckom jazyku. U nás na treťom poschodí býva jedna taka baba, ktora ma totálne ignoruje. Chcem jej napísať dopis s vyznaním v gréčtine. Najlepšie v starogrectine. Nech vidi, že aj aj viem byť intelektual.
Veľmi ste mi nepomohli k ziskaniu nadhľadu. Aspon si myslím.
Dík.

Pavlik Morozov

citácie v azbuke nevadia, iba som si niečo testoval!

Kolodej

že som(sme?) generácia o čosi staršia ako si ty a nejaké základy azbuky mám(e)? Ltm, na slovensku sú 4 (slovom štyria) úradný prekladatelia gréčtiny a približne 80-90 up ruštiny.
Čo si si testoval?

Norman

A čo si otestoval?

Mimochodom, zas s Grigorijom zásadne a vážne nesúhlasím. Na jednej strane obdivuje klasickú grécku estetiku, ale tá je aj v jazyku a jeho znalosť, čo len v drobnom či pasívnom, človeku pomáha. Napríklad to, že boj je vlastne polemika ... a je to základ všetkého. Dal si tam nejaký čudný čas pre Herakleita, myslím, že on založil kníhkupectvo Panta rhei o pár storočí skôr.

Nevšímaj si ten výsmech Grigirija - veď vieš, ľudia píšu hlavne o sebe. Čo sa týka knihy - no, hlavne sa snaž o stručnosť:) A nedúfaj na zázraky predaja.

Pavlik Morozov

ale na to treba mať dostatok informácií. Najprv malé vysvetlenie:

1. Bol som lenivý. Týmto šplechom na Internete sa venujem iba okrajovo a pre mňa je to predovšetkým cestovanie podivnou krajinou plnou podivných bytostí. Nechcelo sa mi prekladať alebo hľadať kompletný preklad toho citátu, tak som urobil a . Tak trochu som si zatrucoval, lebo ak niekto vrazí celý príspevok v ruštine a lení sa mu to preložiť, prečo by ja som nemohol grécky? :-D A bol som aj zvedavý, či sa tie fonty vôbec zobrazia. :-D

2. Poplietol som storočie a tisícročie - pol tisícročia. Prepáčte mi dezinformáciu! :-D

3. Každý máme svoj štýl. Ja som si zvolil Járu da Cimrmana - slovenský variant Leonardo di Carpathia. Grigorij si zvolil štýl druhý radca tretieho radcu veľvyslanectva RF na Slovensku. Nechápem prečo mu môj štýl vadí. Ja sám seba určite neberiem až tak vážne - inak by som si nedal nick Pavlik Morozov.

4. Každý sme iný. Ja som napríklad vždy, keď som si potreboval usporiadať v hlave myšlienky, hodil som ich na papier. V 99.99% prípadov som ho následne hodil do koša. Ak ich dám na Internet, je to iba vedľajší produkt a dávam to s vedomím, že to aj druhému (možno!) pomôže. A zadarmo! Dnes je možné kúpiť na Obchodnej za 4 € neuveriteľne kvalitné knihy a nejdú na dračku. Nie som až tak naivný ... Som v štádiu, že sám pre seba (ak má niekto záujem aj pre druhého) viem dokladovať, ako vznikol tento Gigapodvod krok po kroku. Áno, niekedy moc detailne, ale ja často vidím to čaro práve v tých detailoch, ako sa táto dnešná hajzlovina vynárala postupne z histórie.

5. Človek si musí často nad vecami uchovať nadhľad. Preto som aj sem zablúdil. Ale tú pozíciu "rozhľadne" si môžeš vybudovať aj na základe znalosti detailov. "Nič nového pod slnkom, už v roku ... pred naším letopočtom...!" :-D

6. Nemám rád vykrikovanie hesiel. Áno, aj tak by sa dalo:

"Stáročia si tu banda gaunerov budovala pozície, aby mohla parazitovať na práci iných. Ej hor sa sveta proletári!" :-D

Z tej mojej rozhľadne, ktorú som si vybudoval na znalosti detailov vidím obrovský mimoriadne komplexný podvod, ktorý ľudia nevidia práve preto, lebo je tak komplexný a ide naprieč vednými disciplínami. Staněk to krásne povedal v jednom rozhovore pre SV. Sú dve možnosti - začať robiť niečo podobné ako on (alebo Páleš, Rostas, .... a pod.), ale je tu riziko, že v rámci tej show začneš v rámci zábavy sem tam tárať sprostosti len aby reč nestála a bolo to pozerateľné/počúvateľné. Začne ti rásť ego a tých sprostostí je stále viac a viac a niekedy sú naozaj kolosálne. "Hviezda" začne budovať vlastnú "teóriu všetkého" a na jej obhajobu si stále menej a menej vyberá medzi interpretáciami faktov. Vznikne klasická sprisahanecká teória, kde sa dá ťažko dá odlíšiť, čo je naozaj náhoda a kde sú skutočné kauzality. Ak je "hviezda" naviac vybavená nadpriemerným intelektom a vedomosťami, naviac sa dokonale vyzná v tom, čo jeden autor nazval krásne "Satanské metódy komunikácie", vznikne tvor, ktorý sa najprv smeje ako si robí z ľudí srandu, ale neskôr začne veriť vlastným drístom a skončí ako blázon. Preto radšej skončím anonymne ako nick Pavlik Morozov. :-D Človek so skutočným nadhľadom sa musí pozerať tak aj na seba. Smutné je, že tí skutoční sprisahanci takúto kauzu s veľkou chuťou rozmažú verejne ...

Práve z toho nadhľadu vidím jedno - zase nás Slovanov oprcali! Aj v tomto blogu vidno, ako sa ochotne nechávame zapliesť do národnostnej a rasovej problematiky. A pritom je to tak jednoduché ako facka!

Je niekoľko veľmi nákladných programov modernizácie výzbroje, ktoré stáli vo fáze vývoja každý stovky miliárd US$! Na to, aby sa predali, treba presvedčiť ľudí, aby boli ochotní uťahovať opasky a/alebo znášať riziko ďalšieho katastrofálneho zadlžovania. Ideálne je mať nejakého strašiaka model Hitler, na takéto hlupáci zaberú! A tými hlupákmi nemyslím ľudí z nízkym IQ! Umelci, novinári, ... - mienkotvorná inteligencia. Aby sa im lepšie kvákalo, namažú im pánty peniazmi... Ja jednoducho nechápem, prečo chudák Ukrajinec strieľa po chudákovi Rusovi a naopak, keď tam vidím toľko lepších terčov... :-D

Norman

Ja som ti nevyčítal, že si sem dal grécky citát, práve naopak, ja som za. Len ma zaujalo, že čo si testoval.

Ináč máš pravdu, ale:
s tou anonymitou by som si to rozmyslel. Ten prvý problém, že človek začne spisovať postupne nejaké hlúposti, síce hrozí, ale asi je to skôr dané charakterom, a hlavne, nie je to dané anonymitou - viď prípad Páleš, ktorému pod vlastným menom z anjelov už asi dobre zadrbkáva. To ťa vlastné meno neuchráni. Nič ťa neochráni, keď si z fantázie a iracionality spravíš biznis.
Ale aj to zadrbkávanie nie je celkom procesom nejakého vývoja - to sa len tak zdá, len postupne vychádza na povrch, čo v človeku je. Či už budeš dávať všancu vlastné meno, alebo nie, vždy z človeka vyjde len to, čo v ňom bolo už dávno.

Je zaujímavé, ako sa ľudia vlastne boja hovoriť o svetonázorových veciach, že niečo prekročia. Asi to bude výskytom blbcov ako Griogoriy, ktorí každý taký krok hneď napadnú ako spomínaní zombíci, ako takí malí trolkovia, pachtiaci po krvi a bolesti. Pritom tieto veci očividne ľudí trápia najviac - preto nakoniec o nich hovoria.

Takže byť tebou by som si to rozmyslel - aj knihy sa vydávajú pod pseudonymom. Ak sa bojíš, že "začneš veriť vlastným drístom" - tak do nich dávaj menej ufónov :-)

Pavlik Morozov

Nerozumeli sme si. Páleš, Rostas, a žiaľ už aj Staněk spadli do pasce - tým že sa prezentujú verejne, MUSIA si pestovať ego - nemôžu si dovoliť sa len tak hrať ako Leonardo di Carpathia! Je to dané tým, že za svoje písačky berú peniaze - ako si napísal "keď si z fantázie a iracionality spravíš biznis". Aby sa predali, musia na SEBA pútať pozornosť, bez thoo sa to nedá. Ale ak podľahneš hyperinflácii ega, nastupuje duševná choroba a tragédia je že konečné štádium je opak - implózia ega - minimálne hlboké depresie.

Stalo sa to aj takým fenoménom, ako bol český jogín Květoslav Minařík, a to napriek tomu že vo svojich knihách pred tým varoval! Teraz čítam knihu od jedného podobného autora, ktorý skončil podobným spôsobom - posol Boží, čo sa priamo rozpráva s Bohom, podivná zmes Spinozu a východnej mystiky. Po svete behá plno geniálnych bláznov, pár môžeš stretnúť aj na Cajle...

Človek si musí od veci udržať odstup, robiť si posmech zo seba aj tak, že začneš používať figúrky ako Ferengovia. Autori Star Trek: Deep Space Nine boli v tomto geniálni, vystihli psychologický profil podobných ľudí veľmi presne. Keď si prečítaš

http://en.memory-alpha.org/wiki/Rules_of_Acquisition

popukáš sa od smiechu, lebo hneď máš pred očami pár exemplárov - prečo väčšina z nich sú Židia, som sa už snažil vysvetliť. :-D

Norman

je možné, že som ťa pochopil mierne ináč, ale to nie je dôležité. Stále mi aj tak nie je jasné, prečo sa tak bojíš "hyperinflácie ega" a čo vlastne naozaj za to považuješ.
Tieto veci podľa mňa nezávisia od tématiky, ale od "úspechu". Minařík či Vacek, ktokoľvek, tomu môže podľahnúť, keď je chválený a keď má úspech v akomkoľvek slova zmysle. Ale je aj minimálne toľko prípadov, ktroré s tým nemajú žiaden problém.
Napríklad Rostas, vyzerá stále viac ako Kristus a azda sa posúva do duchovných oblastí. Ja s tým nemám akýkoľvek problém a nemyslím, že musí dopadnúť zle. Páleša som skritizoval, lebo toho považujem za totálne iracionálneho a tak pomýleného - Rostas zatial nehlása nepravdy - ja nevidím problém v egu, ale v pravdivosti. Tu Grigoriy má ego vychované na Zarathuštrovi, ale v tom nie je problém - problém je v jeho zlomyselnosti a zľovolnosti.
Ja by som si posmech zo seba až tak cielene nerobil, aj keď si robím a neberiem sa tak vážne (možno to tak niekedy vyzerá, ale nie je to tak). Je to všetko otázka miery, každý chce to, čo nemá.
Ale neviem, či si rozumieme.

ushiro

Norman, si na omyle! Pálešovi určite nezadrbáva.

To, že nieko nezastáva materialistický svetonázor, nenamená, že mu zadrbáva. Pritom ak sa materialisti dožadujú rešpektu k svojmu náhľadu na svet, mohli by rešpektovať aj iný, ako ten svoj.

Norman

Pozri, píšem určitý svoj názor, použil som Pálešovo meno len ako protiklad napríklad proti Rostasovi. Nechcem ho ani urážať, tu je taký ľudový spôsob vyjadrovania, ani nechcem nejako lámať palicu nad jeho Angeológiou, nie som na neho expert - ale názor mám. Je mi sympatické, že je kybernetik.:)

Len tak mimochodom, k "materializmu" - považujem tento termín, ten protikald materializmus-idealizmus, ateizmus-teizmus za rovnaký nezmysel, ako ľavičiari-pravičiari. Nebudem to v rýchlosti skúšať vysvetliť, ale naozaj sú to umelé problémy. Na štátniciach z marxizmu-leninizmu ma označili za idealistu - škoda, že mi to nenapísali do diplomu:-)

pavilon.opic@ho...

Mne stačili dva jeho výroky, ktoré mi umožnili si urobiť o ňom obraz.

1. Keď padali dvojičky, podnikal som súkromne a sedel som v tej dobe za počítačom a programoval. V tej dobe bolo IN, mať v počítači TV kartu a mať okno s CNN! :-D Tak som v rámci nevyhnutných páuz sa preklikával na správy zo sveta a na vlastné oči a v priamom prenose som videl náraz druhého lietadla a pád každej veže. Je samozrejmé, že robota išla bokom a celý napätý som sledoval TV na monitori. Nebo tam žiaden posun času, žiadne raportérka nehlásila pád skôr, ako sa stalo. Ak niekto sledoval nejaký prenos z druhej ruky, kde to išlo s nejakým časovým posunom možno. Ale ja si to pamätám veľmi drobre a aj ten úžas, keď padali. Ak niekto tvrdí opak je pre mňa ako očitého svedkabuď idiot, alebo brutálny manipulátor, ktorý sa robí za každú cenu zaujímavý.

2. Výbušniny - markodrap vraj nemohol sám od seba spadnúť. A dokonca operuje vyjadreniami akýchsi znalcov. Ak to niekto tvrdí, treba mu zbrať dipolom, lebo je neebzpečný pre seba a svoje okolie! Oceľová konštrukcia je síce obložená obkladmi s izolačného materiálu, ale tá izolácia nebola dimenzovaná na to, že do nej napáli plno natankované lietadlo so stovkami hl paliva, horiaceho pri telotácj nad 800 stupňov a zatekajúceho do prasklín a štrbín. Rád by som sa pozrel do očí stavebnému inžinierovi, ktorý tára o výbuchoch v budove. Ten pád som videl na vlastné oči a videl som nie jednu demoláciu v TV a jednu na vlastné oči a viem, ako by vyzerali následky explózie a ako by padala. Tam sa zosypali na seba najprv poschodia, kde došlo k nárazu a potom išla dole celá budova. An by aj niekto odpáli na tých poschodiach nejaké nálože, výbuch by bol vidieť ako smeruje do strán - odfúkol by tie plamene smerom z budovy. Zase videl som na vlastné oči, tie tvrdenia o riadenom odpálení budovy sú absurná hovadina a kto tvrdí opak je buď idiot, alebo nechutný manipulátor.

Mne stačia iba tieto dva drísty, aby som si o pánovi Pálešovi urobil svoj názor. On sa zo svojich drístov otvorene smeje a posmieva sa tým, čo ho s ovorenými ústami počívajú.

3. Podľa môjho názoru takto si robiť verejne z huby riť a posmievať sa svojim obetiam dokáže iba ťažký sociopat.

Amen :-D

Norman

Řeč bola o Pálešovej angeológii a iných duchovných veciach, nie o jeho názore na WTC.

Čo sa toho WTC týka - keby si tu neoperoval toľkými nadávkami, dalo by sa dať reč, ale takto ti len z povinnosti poviem dve tri veci:
1. Oznámenie pádu v TV pred samotným pádom sa týkalo budovy WTC7 (a nie žiadnej z dvojičiek). Ak si tento rozdiel nezachytil, tak si sa veci nie príliš venoval. . Mimochodom, WTC7 je tá, ktorá ani nebola nabúraná a horelo v nej len naozaj málo - a napriek tomu padla ako domček z karát. Zázrak.
2. Ako prostriedok zrútenia nikdy nebol myslený nejaký dynamit -ako si ty RAZ videl naživo zrútenie budovy- ale kov režúce moderné a pravdepodobne pre vojenské sabotážne účely vyvynité chemikálie (zvané nanotermit, respektíve im podobné). Samozrejme, že sú relatívne nové a tajné, takže si o nich nepočul, ale ich princíp - rýchlorezúci efekt oceľových nosníkov, si mohol aj ty vidieť na zvyškoch šikmozrezaných nosníkov WTC.
3. Sociopat je každý, kto sa stále tvári na blbca a ignoruje explicitnú vedu - teda aj ty, priateľu.
To, že si tie veci sledoval online v TV neznamená nič iné, len že si bol pravdepodobne v šoku a takto inprintované chybné dojmy dodnes nedokážeš prekonať. To ťa ale neospravedlňuje - v mojich očiach sú ľudia ako ty, ignorantské a pri tom drzé arogantné jedince, proste amorálne prasce.
Nečudo, že to tu raz dopadne, ako na Ukrajine.
Peace:)

Kolodej

ja som ten príspevok, na ktorý reaguješ, pochopil tak, že to tvrdí Páleš. Tie body 1 a 2. Čiže si môžte asi skôr v zhode pokecať o fromách nanotermitu.

Pavlik Morozov

Všímaj si tie cielené zámeny! Takto sa robí podrazácka svinská prpaganda!

Mám pred sebou záznam BBC . Vidím ako tá budova WTC 7 padala - a môžeš si nájsť odborné vysvetlenie prečo padla.

V tom čase bol v médiách úplný chaos. Tvrdenie, že vo WTC 7 bola konštrukcia obložená náložami "nanotermitu" je absurdné, na pobúrenie verejnej mienky stačil predsa pád WTC1+2!

Norman

pretože vo WTC7 bola centrála ich služieb a je možné, že tam to bolo štandardne priam oficiálne pripravené pre prípad "nutnosti". Veď Silverstein sa naozaj verejne vyjadril, že to strhli. Konieckoncov, strhnutie WTC7 by ani nebol žiaden taký zločin - asi im len v ten prvý deň tiež nedošlo, že podobnosť pádu medzi WTC7 a WTC1 a 2 by hneď bila do očí a že by sa ľudia hneď pýtali, čo sú to za technológie a procesy, ktoré s takým niečim rátajú. A tak sa začalo tvrdiť, že WTC7 tiež padla sama.
Dlhý čas, dlhé mesiace, to bola dobrá dezinformačná technika.
Ovšem teraz je jasne absurdné, aby WTC7 padla sama. A je veľmi ľahko predstavitelné, ako to mohli mať technicky pripravené.

Norman

veď aj ja som to tak pochopil.
Veď nebudte ako malé deti - to, že sa o Pálešovi vyjadrím kriticky v jednom aspekte neznamená, že nemá iné dobré stránky. Zhodou náhod som práve teraz listoval v Zemavek, kde má výborný článok o olovnatom benzíne (predpokladám, že to je on, nie menovec:).
Jeho angažovanosť vo veci WTC (pripomínam aj škandál v prevej relácii Havranovej) kvitujem veľmi pozitívne (ak niekoho zaujíma môj názor:)

ushiro

Áno, je to on.

Vyjadril by som sa k angelológii (mám ju v knižnej podobe, ale treba povedať že na slušné absorbovanie informácií, v knihe podanej treba minimálne zopár mesiacov - poďalšie - sám autor vyzýval kohokoľvek na oponentúru jeho knihy - doteraz sa nik odvážny nenašiel! Takže každého IDIOTA, ktorý si berie do huby jeho meno možno odkázať práve na takúto oponentúru, pod svojím občianskym menom a najlepšie v písomnej forme s citovaním prameňov. Nech sa páči. :-) ), ale nemám toľko voľného času, čo by sa mi žiadalo.

Pokiaľ ide o WTC, v roku 2009 bolo publikovaná vo vedeckých časopisoch (taktiež to bolo na You Tube, ak to samozrejme cenzori nevymazali) štúdia tímu zloženého z US, austrálskych a dánskych vedcov.
Výsledok - boli nájdené rezíduá (mikroguľočky železa viditeľné pod mikroskopom) a zvyšky nespáleného nanotermitu v prachu z pádu WTC.

Napriek úpornej snahe US (J)elít vyviezť všetky trosky von za hranice USA, našli sa jedinci, ktorí tesne po udalosti odobrali dostatočné množstvo prachu (čo iné, nanotermitom rozporcované nosníky asi ťažko...).
Toto jednanie skôr pripomína konanie zločinca pozametať po sebe stopy, než svedomitú snahu udalosť zodpovedne vyšetriť.

To nespomínam, že existuje dosť silné združenie amerických architektov a stavebných inžinierov, ktorí tvrdia niečo úplne iné, než najväčšia konšpiračná teória (presadzovaná vládnymi špičkami USA) o páde WTC.

Norman, tá poznámka s IDIOTOM sa Ťa netýka. To bolo na toho truhlíka vyššie.

Mimochodom, Emil Páleš svoju knihu o anjeloch (a ich inšpiračných vplyvoch v dejinných cykloch) písal podľa zásad štatistických metód.

Norman

Ja mám doma pod jeho menom vydanú knihu Sapfo - parafrázovač slovenčiny.
Vážne:)
Predpokladám, že som jeden z (maximálne) desiatich súkromníkov, čo to kúpili :-)
Je to ale také ... o ničom.
Ale ani to mu dokazovať nebudem - určite si to myslí aj sám.)

Pavlik Morozov

A čo takto prečítať si napríklad:

http://willyloman.wordpress.com/2009/08/23/more-bad-science-surrounding-...

a všetky odkazy? :-D Je toho moc! Viac ako 30 riadkov ... :-D

Norman

-Vážený svedok, videli ste obžalovaného na mieste vraždy?
- Áno, videl som ho jasne.
-Videli ste, ako striela?
-Ano, videl som, ako striela
-Aký typ revolvera mal?
-To som presne nevidel.
-Tak povedzteteda, aký asi
-To neviem odhadnúť, ale strielal presne pať krát a nato sa nebohý zrútil a zomrel
-Ale aká to bola zbraň?
-Ja sa v tom moc nevyznám, asi nejaký revolver
-Aha!!! Nebohý bol zastrelený nie z revolvera, ale z pištole - jasný dôkaz, že svedok KLAME, je to BLBEC a že obžalovaný NIČ nespáchal!!

Ty sa Morozov, vyznáš teoreticky v manipulatívnych technikách, ako u spomínaš. Ako sa presne volá tento spôsob falošnej argumentácie, akú používaš - respektíve na akú ukazujú tvoje linky? :)

Pavlik Morozov

http://www.slobodnyvysielac.sk/video/m8/p11

Minúta 7:49

Typická Pálešovina - zámena všetci myslia na dvojičky, on sám ešte začne rozprávať o nich a potom začne diskutovať o WTC7 - pričom väčšina teórií sa týka dvojičiek. Sám o 31:00 zase spomína dvojičky. Brutálne zneužíva, že WTC je celý komplex, padali WTC 1 a 2 WTC1 +WTC2 = dvojičky.

Pokojne sa znova 39:30 - "Američania si zhodili dvojičky sami - Páleš následne zase tára o "dvojičkách". Je to klasická ukážka ako s učebnice o Satanských metódach v komunikácii - voľná zámena objektu tárania tak, že si divák alebo poslucháč nevšimne zámenu.

My "ignorantské a pri tom drzé arogantné jedince, proste amorálne prasce" si tieto zámeny všímame a chápeme, prečo ich niekto cielene a úmyslene robí! .

K WTC7 si pozri http://en.wikipedia.org/wiki/7_World_Trade_Center

After the North Tower collapsed, some firefighters entered 7 World Trade Center to search the building. They attempted to extinguish small pockets of fire, but low water pressure hindered their efforts. Over the course of the day, fires burned out of control on several floors of 7 World Trade Center; the flames visible on the east side of the building. During the afternoon, fire was also seen on floors 6–10, 13–14, 19–22, and 29–30. In particular, the fires on floors 7 through 9 and 11 through 13 continued to burn out of control during the afternoon. At approximately 2:00 pm, firefighters noticed a bulge in the southwest corner of 7 World Trade Center between the 10th and 13th floors, a sign that the building was unstable and might collapse. During the afternoon, firefighters also heard creaking sounds coming from the building.[44] Around 3:30 pm, FDNY Chief Daniel A. Nigro decided to halt rescue operations, surface removal, and searches along the surface of the debris near 7 World Trade Center and evacuate the area due to concerns for the safety of personnel. At 5:20:33 pm EDT (according to FEMA), the building started to collapse, with the crumble of the east mechanical penthouse, and at 5:21:10 pm EDT, according to FEMA, and 5:20:52 pm EDT according to NIST, it collapsed completely.There were no casualties associated with the collapse.

Norman

odkedy je podstatné, ako sa niekto naživo vyjadruje????

K tvojmu citátu: na ňom vidíš "satanimus". Napríklad: Budova padla naráz, ako pri cielenom strhnutí - ale oni píšu o začiatku kolapsu ...vtedy a vetdy ... a konci kolapsu ... vtedy a vtedy .. akoby to bol dlhší čas, pritom to bolo pár sekúnd.
Čo tým citátom chceš povedať? Žiadna budova sa nikdy tak nezrútila po požiari. Nikdy. Ani ocel, ani murivo tak nekolabujú.
V tom citáte sa len nafukujú požiare a škody - v skutočnosti na každom viideu vidíš, že tá budova nehorela nijako silno.
Je ale možné, že bola poškodená a strhnutiu by sa tak či tak nevyhla. Možno dopredu rátali s tým, že padne aj ona, že bude riadne zničená a s ňou aj tajomstvá, ktoré v nej boli. To sa nestalo - a tak ju strhli poobede - chyba vyplývajúca zo vzrušenia a z eufórie toho, ako im ich doslovne satanský plán ráno pekne vyšiel.
Chyba.
Ale je to skoro jedno -ľudia sú schopní nevidieť aj to, čo majú priamo pred očami.

Pavlik Morozov

Je to podstatné, lebo u Páleša sa nejedná o náhodné prerieknutia! On nie je hlúpy človek, má naštudované manipulatívne techniky a celý ten rozhovor je klasickou ukážkou, ako sa používajú.

Základ je to, čo mu ja hovorím "šrapnel". Pár vetami vyprdne zo seba také množstvo poloprávd, lží a skutočných faktov, skombinuje to do takej divokej teórie, že by si potreboval hodiny alebo stovky riadkov textu na to, aby si tie jeho drísty vyvracal. Havran je trkvas, keď si ho pozval do relácie bez toho, aby si ho naštudoval. Keď už sa tak stalo, v súboji s matadorom ako Páleš skončil oprcaný až hanba. A ako je to u nás zvykom, riešil to mocensky - zvrel Pálešovi hubu tým, že reláciu neodvysielal.

s1
Preletel som si diskusiu a keď som narazil na toto: ...zámena všetci myslia na dvojičky, on sám ešte začne rozprávať o nich a potom začne diskutovať o WTC7 - pričom väčšina teórií sa týka dvojičiek. Sám o 31:00 zase spomína dvojičky. Brutálne zneužíva, že WTC je celý komplex, padali WTC 1 a 2 WTC1 +WTC2 = dvojičky... tak som prestal čítať.
Kolodej

Do Dig kapria nevŕtaj, ani do Dig trejsiho ani do Moby diga.
Podpísaní: Hystoryckí a kulturni spolok Starorómov.

Náhodný okoloidúci

Tiež som sem chcel dať odkaz na tento často kopírovaný článok :) Odkazy tohto druhu treba šíriť a takéhto články ak treba aj prekladať, aby sa ľudia zobudili.

http://politikus.ru/articles/23671-zapadnye-smi-ob-ukrainskoy-voyne-kazh...

qedstar

Ema, Putin je dobrý. Nemohol zasiahnuť, inak by bolo Rusko zničené celé. Slavjanci si mali svoju slobodu vybojovať sami, ale nepriateľ je stále silnejší. Rusi na poslednú chvíľu z Ukrajiny odišli. Hranica Východu/Západu je teraz medzi Ukrajinou a Ruskom.

Ema

Rusi odišli z Novorossije? Jej obyvatelia?
Neexistuje.

Prasiatko

Rusko pozastavilo výdej vojenské techniky a zbraní z Krymu ukrajinské vládě. Toto opatření bylo přijato v souvislosti s pokračujícími akcemi ukrajinských ozbrojenců na východní Ukrajině.

ushiro

Tie ex-ukrajinské zbrane z Krymu sa zrejme objavia u opolčencov v Donecku.
Osobne by som sa tomu nedivil.

Svoj názor obyvateľstvo juhovýchodu prejavilo v referende (ktoré sic Kyjev neuznal), na juhovýchode sa tvorilo do nepokojov minimálne 30 % HDP Ukrajiny, tak hádam majú nárok na ten zbrojný materiál - už len za tie odvádzané dane (do doby, než sa rozhorela občianska vojna).

Konanie Kyjevskej chunty proti vlastnému obyvateľstvu (je otázne, nakoľko obyvatelia Novorosije považujú nacgardu a pravosekov za vlastných?) zjavne má za úlohu vyprovokovať Rusko k zásahu - presne o TOTO ide vojnovým jastrabom v USA, aby sa následne mohli "legitímne" zapojiť do konfliktu - z ktorého by nebolo nič menšie, než III WW (3. svetová vojna).

Norman

Svetová by z toho nebola, o to nejde. Ale je to klasická šachová dilema - materiál za strategickú aktivitu.
Ak by Moskva zožrala Donbas, mali by v Kyjeve (a vo Washingtone) viac ideologického materiálu, mali by svoje obvinenia, mali by viac protiruskej hystérie. Ale Moskva toho pešiaka nezobrala, alebo by bolo lepšie povedať, obetovala tohoto svojho pešiaka, a dúfa, že ona bude mať viac aktivity, viac priestoru, že namiesto neho dostane priestor na útok na kráľa, ktorý v tejto hre sídli v Kyjeve albo skôr v Berlíne (pravidlá hry nie sú presne stanovené, nik nevie ani toto, o čo sa vlastne hrá a aké sú pravidlá prehry).
Je to neisté, či sa Moskve tento gambit oplatí. Ideologická propaganda funguje vždy len pre Západ, len Západ má vybudovaný arzenál kvičania a štvania. Ak chce naozaj Moskva budovať čosi na propagande, na prípadných krutostiach, ktoré Ukrajinská soldateska spácha na Východe, tak sa Moskva mýli.
V každom prípade zostáva len dúfať, že Moskva zmetie Kyjev inými prostriedkami, že vyvolá na Ukrajine skutočnú občiansku vojnu, že spraví hocičo, aby Porošenkovia, Jaceňukovia, Kličkovia a iní magnáti opdvisli na šibenici - to myslím doslovne a bez preháňania, to sa robí, to treba spraviť. To je môj názor ale myslím si, že podobný má aj 80% Rusov.
A tak čakám - a rozmýšlam, čo môžem spraviť ja.

ushiro

Nuž, myslím si, že robíš dosť tým - ako tu píšeš, informuješ.

Lebo to, čo sa objavuje v mainstreame (presnejší výraz sračkomety) nie je pravdivé...
Inak to napíšem - lebo zúri INFOWAR.

Buheh

čo by mali Rusi dôsledne využiť. Ak už toho pešiaka obetujú, tak nech to za to stojí. Výhoda je teraz na ich strane, veď tí druhí teraz naozaj vyznievajú veľmi falošne, keď kričia "chyťte zlodeja". Teraz naozaj stačí iba hovoriť pravdu a mať dostatočne veľkú trúbu.

Každému rozmýšľajúcemu človeku je jasné, že vojna sa nikdy neskončila a ako ubúdajú zdroje, bude čoraz horúcejšia. Avšak zatiaľ kľúčovou jej časťou je informačná vojna a je možné, že tá bude napokon rozhodujúca. Rusi zatiaľ sa jej zúčastňujú veľmi rozpačito. Chápem že Putinovci to majú ťažké, keďže aj v Rusku médiá sú silne v paprčiach piatej kolóny. Na správach na RT či Hlase Ruska najlepšie vidno, v priamom prenose, aká informačná vojna v ruských médiách prebieha. Správy sa tam dostávajú na jednej strane proruské, na druhej strane také tie sterilné zbavené pointy, a občas aj takmer otvorene proamerické. Ale treba jasne povedať, že Putinovci musia v prvom rade túto domácu informačnú bitku vybojovať víťazne, a následne vybudovať silnú mediálnu opozíciu voči mäsovooblbovacím sionmédiám – inak nebudú mať šancu sa zachrániť.

Buheh

a ťažšie spraví, ale je mi ľúto, že Rusi v tejto informačnej vojne zatiaľ sú veľmi amatérski. Keby situácia bola obrátená, druhá strana by všetko dôsledne filmovala a komentovala, všetci by boli tými zábermi a patrične okorenenou propagandou priam zavalení.

Kým taký Hlas Ruska sa zmôže nanajvýš na to, aby podstatné informácie podával medzi riadkami, prípadne na drobnú vtipnú kreativitu, napríklad ako keď pred pár dňami bola správa o nejakých dozorcoch z koncentračného tábora Majdanek a hneď pod tým správička o Majdane.

Norman

Myslím, že už by sa to nemalo volať Infowar. Možno predtým, kedysi, keď boli základné fakty obchádzané, zamlčiavané. Dnes je to už o inom, je to vojna nie o fakty, ale vojna o "hodnoty", je to ideologická vojna v užšom slova zmysle. Hodnotová orientácia Európanov sa musí - buď to nazvime zmeniť, alebo prebudiť.
Tu nepomôžu ukážky zbesilosti nejakých ukrajinských bláznov. Veď pre západniarov sú to aj tak všetko rusi - takže čo?
Ale myslím, že to Moskva vie, oni to nestavajú na takejto vojne, pre ktorú nemajú armádu, ako sme sa zhodli. Moskva bude určite staviať na zdrojoch, energiach. V Moskve vedia lepšie, ako teraz vyzerá Berlín a tam podla mňa zamerajú svoje snahy.
Ukrajina sa evidentne stala v očiach Ruska už len periféria, z ktorej budú brať rusi lacné pracovné sily. Pretože, samozrejme, ani rusom nie je imperializmus cudzí. Tak ukrajinci dostanú, čo si zaslúžia, respektíve čo pýtali, blázni. Ako chudáci bez peňazí ich budú vyciciavať ani nie tak západniari, ale ešte viac ich vlastní bratia. To je obzvlášť kruté, pche.

Ema

Minister zahraničných vecí Ruskej federácie Sergej Lavrov práve dnes informoval, že ruské mimovládne organizácie dostanú (podľa západného vzoru) plnú vládnu podporu, aby sa etablovali na západe.

V Moskve sa proste západným schujencom rehocú priamo do ich ksichtov pokrkvaných kŕčom protiruskej hystérie.

Rusi prichádzajú, poserte sa, húúúúú!
Alebo si vy takzvaní demokrati na Západe zaveďte zákon o zahraničných agentoch - taký ten toľko kritizovaný po zavedení v Rusku.

s1

Každá zbraň má svoju životnosť. Životnosť NGO sa pomaly a isto končí. Minule som mal rozhovor s jedným takým od INESS. Označenie zahraničný egent sa mu nepáčilo. Bránil sa... Očividne si ani sám neuvedomoval čo robí. S pohľadu okupanta bol dokonalá zbraň. Zaujimavé, ako je možné s ľudskou dušou zachádzať.

Buheh

http://www.sme.sk/c/7277879/kvalita-demokracie-sa-s-prichodom-kisku-zlep...

Buhehe.

(A mne sa ešte niekto bude čudovať, aký mám nick...)

Le Bleu

A ten Ivo ešte žije? A dokonca vydáva nejaké svoje rejtingy a myslí si, že to niekoho zaujíma?

Sinuhet

O Kryme
„Daj Boh Ukrajine úspech v samostatnom rozvoji! Ten je však už dnes historicky zaťažený najmä neúmerným rozšírením sa Ukrajiny o oblasti, ktoré, až do Lenina, nikdy Ukrajinou neboli. Týka sa to dvoch doneckých oblastí, južného pásu Melitopol – Cherson – Odesa, a, samozrejme, Krymu. (Prijatie Chruščovovho daru – to bolo kedysi minimálne nezodpovedné, no dnešné prisvojenie si Sevastopoľa, to je – ani nie tak kvôli ruským stratám, ako skôr na základe sovietskych právnych dokumentov – štátna lúpež)… […] Koľko Rusov prijalo s rozhorčením a zdesením túto neospravedlniteľnú podlosť – odovzdanie Krymu Ukrajine do 24 hodín, keď ani v najmenšom neprotestovala naša úpadková diplomacia. Zakaždým, keď šlo o Krym, nasledovala zrada. Akou je dnes bezpodmienečné odovzdanie Sevastopoľa, klenotu ruských vojenských vymožeností, bez akýchkoľvek ďalších politických krokov. Je to síce zločin našej volenej vlády – ale ani my, občania, sme nevzdorovali. A po dlhý nastávajúci čas budú sa s tým musieť nové a nové generácie jednoducho zmieriť.“

O ruskom jazyku
„Ukrajinská moc sa od samého začiatku vybrala cestou intenzívneho potláčania ruštiny. Nielenže ruštine nedovolili stať sa oficiálnym druhým štátnym jazykom, ale jej vplyv eliminujú aj z rozhlasového či z televízneho vysielania a z tlače. […] Na vysokých školách je všetko, od prijímacích pohovorov po diplomovú prácu, v ukrajinčine, a ak terminológia nestačí, preč s ňou, vynájdi sa… Zo školských osnov ruštinu buď vypustili, alebo ju vyučujú ako »cudzí jazyk« či dokonca ako voliteľný predmet; zároveň úplne vynechali dejiny Ruska a z učebných osnov literatúry – takmer všetku ruskú klasiku. Zároveň sa môžete dočkať obvinenia z »ruskej jazykovej agresivity« či – ako »rusifikovaní Ukrajinci« – sa môžete stať, pozor, »piatou kolónou«. To znamená – nezačína sa metodickým pozdvihnutím ukrajinskej kultúry, ale potlačením kultúry ruskej. Úporne obmedzujú dokonca Ukrajinskú pravoslávnu cirkev, ktorá – so svojimi sedemdesiatimi percentami ukrajinských veriacich – zostala verná Moskovskému patriarchátu. Neradno čo i len zmieniť sa o federalizácii Pravoslávnej cirkvi – čo je krok, ktorý Moskva urobila veľkoryso okamžite. […]“

Alexander Solženicyn: Rusko v rozpade. [Россия в обвале] Moskva – vydavateľstvo Russkij Puť: 1998

ushiro

Ukrajinci dodnes majú veľký problém pri odborných dokumentoch (ich štylizácii) s odbornou terminológiou - niet divu, veď ukrajinčina bola kodifikovaná v roku 1991, a jazyk sa vyvíja v čase. Mnohé odb. termíny lepšie

Stačí si porovnať znenie nášho jazyka dnes s obdobím napr. Slovenského štátu, resp. za 1. ČSR.

Pavlik Morozov

Potvrdzujem napísané a odporúčam si od neho prečítať, čo zoženiete.

http://www.lib.ru/PROZA/SOLZHENICYN/

Dokázal aj Rusom aj Židom do očí vykričať pravdu a preto k jeho oslávovaniu došlo až po jeho smrti. Istý čas bol pre svoje názory doslovne vygumovaný z médií.

http://www.lib.ru/PROZA/SOLZHENICYN/s_word_engl.txt

Po takejto reči ho na Západe prestali (pochopiteľne :-D) mať radi. Pre mňa ako rýchlokvašku pravičiara boli jeho myšlienky objav a donútili ma sa pozrieť na túto našu "transformáciu" zo širšieho pohľadu.

Ak niekto vie o slovenskom preklade, budem vďačný keď sem hodí link, aby si to mohol prečítať každý kto má záujem.

vp

Izraelská armáda uskutečnila v noci na 9. července v pásmu Gazy, 160 leteckých náletů stupňujícího bombardování, které zabilo nejméně 27 Palestinců a zranilo více než 100 lidí.
http://svobodnenoviny.eu/izraelske-bombardovani-gazy-eskaluje/

Ema

a množstvo zranených šrapnelmi. V priebehu krátkeho času nebudú mať lekári v Gaze základný materiál na ošetrovanie.

NIKTO z Európskej únie sa proti masakru, čo židia zas a znova organizujú v Gaze, neozval. Kde je škebľa Aštonka?

Na toto bolo treba "false flag operation" s troma židovskými pubertiakmi, údajne zabitými na okupovanom Západnom brehu. Aby židia Palestínčanov úplne dorazili. Po ich údajnom únose najprv tri týždne terorizovali, zabíjali a okrádali Palestínčanov (brali všetko, z domácností aj inštitúcií - prachy, cennosti, dokonca aj autá), potom ich špiny uniesli z ulice 15-ročné decko a zaživa upálili, následne židovskí robocopi takmer dorazili päsťami jeho bratranca, ktorý prišiel na pohreb... a teraz trieskajú v najhustejšie osídlenom území na celej Zemi - v koncentračnom tábore Pásmo Gazy megabombami ako drbnutí.

S určitosťou vedia VŠETCI politici na Západe jedno: keď vletí židovská okupačná armáda do koncentračného tábora Pásmo Gazy, kde sa tiesni 1,5 milióna ľudí (z toho cca 750 tisíc detí) bude to taký príšerný masaker, aký sa na tejto planéte zrejme nikdy predtým neudial.
A nie sú schopní - tí západní hajzli politici s plnou papuľou demokracie a ľudských práv - tomu zabrániť a vinníkovi - okupantovi rozbiť za jeho zločiny proti ľudskosti jeho odporný klamársky vytlemený zabijácky pysk.

Prasiatko

Ano, ale prečo nie? Prečo ľudstvo nieje schopné byť jednotné? Prečo ma aj Norman zosmiešňoval? Čo myslí že dosiahne mierom? Verí snáď, že Rotschild, Rockeffeller a spol. sa moci nad nami vzdajú MIEROVOU CESTOU? Prečo Nemecká vláda dodáva Izraelu ponorky polozadarmo, prečo to tutlá a tají pred vlastnými občanmi? Prečo Nemec je radšej otrokom korporácií a ŽIda, než aby sa vojensky raz a navždy spojil v svätom vojenskom spojenectve zo Slovanom a Číňanom? Veď všetky tri národy by si tak zabezpečili večnú slobodu likvidáciou sionistických korporácií a Anglosaských vojsk!
http://afinabul.blog.cz/1407/ponorka-tajne-odovzdana-izraelu

Ema

Nebude dlho trvať a pridá sa aj Nemec.

Človeče, písala som nie o Rotschildovi a Rockefellerovi, ale o bezmocných ľudských bytostiach v koncentračnom tábore, na ktoré je vypustená svorka beštií. TERAZ.

Náhodný okoloidúci

Nie je žiadne tajomstvo, že západné koloniálne veľmoci uznávajú iba to, čo sa im z pohľadu geopolitiky hodí. A tak zásadne uznávajú iba tie vlády, ktoré sami dosadili ľubovoľným spôsobom, nenásilným aj násilným, bez ohľadu na zákony, dobré zvyky, morálku atď. Normálny duševne zdravý svet má proti nim iba jednu možnosť - snažiť sa dodržiavať dobré a užitočné zákony, dobré zvyky a riadiť sa všeobecne platnými mravnými princípmi.
Na Ukrajine to vyzerá čím ďalej tým horšie, ale istá šanca do budúcnsti by sa pre ňu mohla rysovať, za predpokladu, že sa podarí presadiť fungovanie zákonov a najzákladnejšej morálky.
Všetko sa odvíja od toho, že terajšia "vláda" Ukrajiny, ktorá si uchmata moc násilným prevratom, má nulovú legitimitu. Takže ani jedno jej rozhodnutie sa nemôže a nesmie pokladať za legitímne. Všetci zainteresovaní v celej EÚ dobre vedia, ako to na Ukrajine prebiehalo, veď to sami pomáhali zorganizovať, a aj keby sa na hlavu postavili, nič to nemení na fakte, že ukrajinská "vláda" je NELEGITÍMNA, bez ohľadu na to, že ju oni za legitímnu považujú. Lebo im to pasuje do ich koloniálnych plánov.
Terajšia ukrajinská "vláda" nemá mandát podpísať Asociačnú dohodu s EÚ, takže ak aj je táto dohoda podpísaná, nemôže byť považovaná za platnú a ani pre Ukrajinu ani pre EÚ z nej nevyplývajú žiadne záväzky a povinnosti. A že sú niektorí jednotlivci iniciatívni a riadia sa neplatnu dohodou - všetky napáchané škody im treba zosobniť.
Terajšia ukrajinská "vláda" nemá ani mandát podpisovať nejaké pôžičky od MMF, a ak ich aj podpíše, žiadna vláda, ktorá vzíde z platných volieb, by dlhy nemala splácať. Nech vedenie MMF hoci aj praskne od jedu. Nech dlhy platia členovia prevratovej junty zo svojich úspor, nech rozbijú prasiatko.
Ďalšia vec - Viktor Janukovyč nebol z funkcie prezidenta odvolaný v súlade s ukrajinskou ústavou a či sa to komu páči alebo nie, stále je jediným legitímnym prezidentom Ukrajiny. Z toho samozrejme vyplýva, že jeho mandát ešte neskončil (len mu je znemožnené vykonávať funkciu), prezidentské voľby treba pokladať za neplatné a "Pornošenko" nie je legitímny prezident, aj keď ho podaktoré osoby za legitímneho pokladajú, lebo im to vyhovuje.
Takže ani "Pornošenko", ak nie je legitímny prezident, nemôže robiť žiadne legitímne kroky. Všetko čo vo funkcii prezidenta urobí, by malo byť spochybnené a vyhlásené za neplatné a protizákonné.
Ak nelegitímna "vláda" Ukrajiny a jej nelegitímny "prezident" pozvú na Ukrajinu vojská NATO, vstup týchto vojsk by sa mal pokladať za ozbrojenú agresiu a legitímny prezident Janukovyč by mal mať právo požiadať iné štáty o vojenskú pomoc na obranu Ukrajiny pred ozbrojenou agresiou zo strany armád NATO. A mal by mať právo požiadať Rusko o vyslanie vojsk ako preventívne opatrenie pred inváziou armád NATO, a taktiež na pomoc domobrane a protifašistickému odboju v boji proti nelegitímnej junte.
Je mi jasné, že niektorí z čitateľov, ktorí si tento príspevok prečítajú, asi budú krútiť hlavou a ťukať si na čelo, že čo to tu píšem za idealistické bludy a ako to chcem dosiahnuť. Alebo sú až takí ochotní zmieriť sa z so špinavosťami, prípadne sa ich dokonca snažia dodatočne legalizovať?

ushiro

V podstate máš pravdu.

Ale nie je to také jednoduché, ako by sa zdalo na prvý pohľad.
Rusku ide o viac, ako o Novorosiju, dokonca viac ako o Ukrajinu.
Zatiaľ to vyzerá, ako taktizovanie, ale určite Rusi nebudú riskovať vstup vojsk na Ukrajinu. Asymetrické aspekty ešte zdaleka neboli v tomto zápase vyčerpané.

Veľmi ma pobavil kvikot zo západu - Rusko hrotí situáciu na Ukrajine presunom svojich vojsk (na svojom území), ale USA môžu prepádavať iné štáty aj na opačnej strane glóbu...

s1

Však príde čas, keď dostanú Švajčiarske banky príkaz z Washinktonu aby zabavili peniaze Ukrajinských oligarchov,. Hneď budú zdroje na financovanie okupovanej Ukrajiny. Chuntoví oligarchovia sami od seba svoje dlho vykrmované prasiatko rozbíjať nebudú.

https://www.youtube.com/user/poznavatelnoeTV/videos
https://www.youtube.com/user/zasuverenitet/videos

Kolodej

Južná skupina UA vojsk je v obkľúčení opolčencov.
http://rusvesna.su/news/1405073946
Veľké straty UA 24 motorizovanej brigády.
cca 50 mŕtvych a 100 zranených, 24 brigáda rozbitá na "Prach" - potvrdené aj z UA strany.
http://rusvesna.su/news/1405080260

Ema

že Novorossija nie je koncentračný tábor Gaza, a preto tam židovský pomer 1:100 NIKDY, ale nikdy platiť nebude.

Oficiálna tlačová správa prezidenta Ukrajiny Petra Porošenka zo včerajška:
http://www.president.gov.ua/en/news/30733.html

Le Bleu

No, aspoň to všetci vidia a nikto nebude môcť tvrdiť, že si o to vyslovene nekoledoval, o to, čokoľvek, čo naňho príde. A ono to príde.
A inak aj pri tom jednom chabom proteste jednej poslankyne pri jeho reči v Rade tie reakcie ostatných otrokov (vyslovene so strachom si povstávali a demonštratívne tým jeho drístom tlieskali) vyzerali ako na zasadaní ÚV KSČ. To má byť parlament?

Ema

Na Ukrajine trochu hyperbolizovaná, ale aj tak tam vidíme ako v zrkadle demokraciu našu vlastnú. Hentak vyzerá. Kurva sionacistov a korporácií.
Zatlieskame, aby sme mali na chleba.

Ema

Bola by škoda neprekopírovať toto zo Sakerovej stránky - rozhovor medzi gubernátorom Kolomijským, ktorý je zároveň šéfom ukrajinských židov a riaditeľom ukrajinských médií:

Today, I have an extremely telling transcript to share with you. This is an intercepted telephone call (thank you SVR/ 6th GRU/Spetsviaz FSO!) between Igor Kolomoiskii and one of the Ukie media CEO Alexander Tkachenko (For those of you who speak Russian, the conversation is available here and here). Here is the transcript:

T - Hello,
K - Are you done talking shit yet?
T - Hello, Igor Valerievich
K - Didn’t you see I was calling you?
T - I didn’t… I quit the other conversation the moment I saw you calling…
K - Where are you?
T - In my office
K - I can hear wind
T - I came out on the balcony so the people who are sitting in my room don’t overhear our conversation.
K - And who is in your room?
T - Our lawyers and Yarik are sitting in there
K - Aaa
T - These assholes don’t want to cut off cities Lugansk “TRK Ukraina” and Donetsk, and we must now come up with a nasty plan for them. [perhaps, Broadcasting Committee of Ukraine?]
K - A-ha, understood, understood. Hey, there is that faggot… in a good sense of the word [laughing]… so it’s time to start fucking him up.
T - But he has a direct connection, I know
K - He is Lyovochkin’s special project.
T - Yeah, yeah, fine.
K - Moreover….. fuck! Lyovochkin fucked them all..., fuck….
T - All faggots
K - Yes. Interestingly, in order to straddle Lyashko, fuck, and all the faggots, Levochkin must be, fuck… at least bi[sexual].
T - Aha. Good, good, no question
K - Ok so long.
T - Valerich, can we quickly discuss a couple of questions using the black [phone]?
K - Ok. Bye
T - All right

First, a short comments: the person who translated this from Russian really did not render the degree of rudeness of the king of vocabulary Kolomoiskii is using. In fact, the original Russian version is even worse. In fact, I specifically asked 'M' to not to soften the language because I wanted to English speakers to get a feeling for the kind of individual Kolomoiskii is: not only is he the #1 person behind the Odessa massacre, he also has one hell of a potty-mouth in his daily business. Second, I wish you could get a sense of the total, abject subservience of Tkachenko when talking to Kolomoiskii. I honestly think that a prostitute on Times Square talking to a possible client would have more self-respect than Tkachenko has for himself in this conversation which, after all, begins by Kolomoiskii contemptuously blaming Tkachenko for not taking his call fast enough ('M' used the word 'talking shit', but the original Russian is even worse, it's talking c**t!). And Tkachenko immediately begins to try justify himself and appease Kolomoiskii.

This kind of "proctology of the Ukie brain" is actually very important because it shows that the Ukie media is not somehow "favorable" to the junta, or even "subservient" to it, it is in reality completely owned by this junta, owned like a slave.

The other interesting feature of this conversation is that Kolomoiskii is clearly gunning for Liashko who, all pedophile and homosexual that he is, has been impersonating some kind of Ukie "tough guy" and organized some pretend-military forces all with black uniforms and fancy badges. Liashko, by the way, is the guy who is supposedly the most popular figure in Banderastan.

Kolomoiskii cleary want Liahko out of the eastern Ukraine and hence he is ordering Tkachenko to being a campaign to discredit Liashko which, considering the fact that there is an old police video on the Internet showing a young Liashko admitting to being a homosexual and considering that only his immunity as deputy prevented him from being prosecuted for pedophilia, will be really easy.

Considering that Kolomoiskii and Liashko are, with Iarosh, the most powerful men in the Ukraine - at least in terms of firepower - it tell you a lot about the kind of folks Uncle Sam has been using in his war on Russia and the kind of man under whose rule the people of Novorussia are supposed to accept living.

So this is why I feel that I am not exaggerating at all when I speak of a freak show of thugs in Kiev: this is exactly what it is. A freak show.

The Saker

Prasiatko

Schválne, tipni si, koľko % čitateľov nadhladu vládne rečov barbarov (eng.)? :D

Le Bleu

72.
Jaj pardon, zasek odpovedám, keď sa ma nepýtali.

s1

Riadny odpad postavili USA, UK a Izrahell do čela Ukrajiny. Len čo je pravda.

Dobrý youtube kanál:
https://www.youtube.com/channel/UCFVekk5vsC5JW1mQMIlQEAQ/videos

Ema

Ale škoda, že Saker nedal ten dialóg najvyššieho predstaviteľa Dnepropetrovska s najvyšším predstaviteľom ukrajinských médií v ruštine.

firstovka

allo?

bluve nikak nenapizdissja?

Ткаченко: Здравствуйте, Игорь Валерьевич.

Коломойский: Здоров! Ты что, не видишь, что я тебе звоню?

Ткаченко: Как только увидел, сразу взял. Бросил другой разговор.

Коломойский: А ты где?

Ткаченко: В офисе.

Коломойский: А что ветер у тебя?

Ткаченко: Вышел на балкон, чтобы люди, которые сидят в комнате, не слышали нашего разговора.

Коломойский: А кто у тебя сидит в комнате?

Ткаченко: Сидят наши юристы и Ярик. Эти мudyky не хотят отключать города Луганск и Донецк, и мы им сейчас придумываем коварный план.

Коломойский: Понял, понял. Есть такой педераст, в хорошем смысле этого слова, по фамилии Ляшко. Пора его начинать pizdacit

Ткаченко: Но у него ж там прямая связь, я знаю.

Коломойский: spec-projekt Левочкин.

Ткаченко: Да, да, хорошо.

Коломойский: Да. Причем Левочкин bliad оседлал всех...

Ткаченко: Оседлал всех pederastov

Коломойский: Да. Интересно, для того, чтобы оседлать Ляшко бliad и всех pederastov, Левочкину придется бliad хотя бы стать би.

Ткаченко: Хорошо, хорошо, не вопрос.

Коломойский: Давай, пока.

Ткаченко: Валерьич, а можно по телефону черному там пару вопросов проговорить...

Коломойский: Наберу еще, давай.

Ткаченко: Хорошо.

rozhovor>

http://www.youtube.com/watch?v=MYxttd2YMuQ

Le Bleu

War is peace. Freedom is slavery. Atakďalej. A bohužiaľ to na ľudí očividne funguje.

Ema

A je to tu
http://ria.ru/incidents/20140713/1015725696.html

Uvidíme, či bude ruská administratíva pokračovať v politike zdržanlivosti.

Náhodný okoloidúci

Ak nepošle, bude zle, ak pošle, bude ešte horšie.
Krátke, ale veľmi výrečné videjko:
http://leva-net.webnode.cz/products/co-ceka-rusko-pokud-putin-posle-vojska/

slaven1

Davajte emócie odkladovať v stranu - Встреча с читателями Москвы - Nikolay Starikov

Všemožne budú provokovať, len aby Rusi poslali armádu. Ruská armáda na Ukrajine - je hlavná uloha kievských tieňov Washinktonu.

Prasiatko

Rusi zamurujú hranicu, ale nie Berlínskym múrom, ale druhým Čínskym múrom, lepším a pevnejším, aby odolal aj raketám :)

Le Bleu

Alebo zrobiť nejakú nárazníkovú zónu, hraničné pásmo alebo také niečo. (Nepoplietli si oni náhodou Doneck s Doneckom?) Ale ešte pravdepodobnejšie je takéto riešenie:
http://zpravy.idnes.cz/urkajina-rusko-doneck-granat-cilene-udery-fg6-/za...
Jednak sa MZV RF už dávnejšie vyjadrilo, že ak takto niekto príde o život na území federácie, tak.. nu pagadí, jednak to je už jednoducho príliš, no a ešte jednak, veď takáto reakcia je vo svete takpovediac bežná prax.
I k tomu linku ešte - nechcel som, ale musím, pardonnez-moi - prebehol som "diskusiu" a veru, tí Česi sú fakt kokoti. Znie to nepekne, ale nič sa nedá robiť.

Náhodný okoloidúci

Počas Druhej svetovej vojny, ale aj počas iných vojen bolo zvykom zhadzovať z lietadiel na územie protivníka letáky. Možno by aj teraz pomohlo zhadzovať z neviditeľných lietadiel na územie západnej Ukrajiny, odkiaľ pochádza väčšina vojakov, letáky napríklad s týmto článkom:
http://politikus.ru/articles/24178-mertvye-deti-pishut-materyam-sms.html
Bola by to hádam aspoň trochu účinná zbraň proti oficiálnej ukroamerickej propagande a zombifikácii.
Letáky by takto plnili funkciu urýchľovača vyhnívania.

firstovka

vsak sa zmaterializovala tebou spominana predpoved o "zemetraseni" v sedmickovom roku pocas sportoveho podujatia.

2014......2 14.........2:14...........1:7

Norman

Tento humor ja osobne oceňujem, ani neviem presne prečo (musím to zverejniť, že mám takéto sekundy pozitívnosti :)

firstovka

veru tak.. Mundial 2014 = Mundial 1:7

Prasiatko

*úsmev od ucha k uchu*
Však si dohľadaj môj komentár z júna, (Ema, fakt máš pravdu!!!) k článku, 86 US vedcov nakazených antraxom.., kde som to Eme vysvetľovalo. :)

Norman

začneš si robiť srandu raz, dvakrát znova .. a nakoniec sám tým hlúpostiam uveríš
(tak nejako to bolo)
Pozitívne je, že ty to už označuješ ako zábavu - ale neviem, či na serveri LEVA je to mienené ako humor - skôr nie, všetko to tvárenie sa na vedeckú terminológiu bolo prázdne. Smutné. Kam to dospeli? Od neomarxizmu k babe Jage.

Kolodej

zaujímavé by to bolo, keby bol ten zápis pravdivý, o čom ale pochybujem :)
Ale, na jednu stranu veríme v akési vedecky nepreukázateľné spojenie matky s dieťaťom a na druhej zosmiešňujeme niečo, čo poprieť nedokážeme?

Kolodej

tak to ltm už aj popreli. Tým doplnením z 13.7. Hlavne nohy v kľude a hlava otvorená :)

Norman

Len to vraj nepredpovedala Vanga, ale nejaký Lukjanenko. Ale že aj Vanga už mala kopu dobrých predpovedí, napr. že Vladimír bude večne živý. Ale to vlastne už bolo ... teda nie živý, ale vcelku. Ten Vladimír.

Kolodej

som presvedčený, že prgonózou nejakého Lukjaněnka by sa nikto nezaoberal. Veď to je jasné. Akurát nie je ich štýlom mazať veci. Necháva tam všetko, aj vyvrátené haluze. A čo predpovedala Vanga vie asi len ten, kto sa s ňou rozprával. Ty si strašný negativista :)) No a v princípe keď chceš mať aký taký pohľad ako pôsobí kob na človeka, nájdi si príspevky Uďa (aj na zvedavcovi).

Norman

Udo je ten, čo dáva doprostred slova veĽké písmena, leBo ... to má taký symBolický význam.
Dúfam, že to nemá z Koncepcie Obecnej Bezopasnosti, ten tik. A ešte je to ekonomista - minimálne svetonázorom.
Čo sa týka predpovedí - to je nejaká infekčná choroba, teraz, tá záľuba v predpovediach, alebo je to len prejav zúfalstva? V tomto nepoznám humor.

Kolodej

ako som to ja pochopil, velkým písmenom naznačuje koreň slova. Kritizuješ formu či obsah? ... či je to infekčné - či prejav zúfalstva - manipuluješ. Je tam ešte plno ďalších možností, a len preto, že sa mi niečo zdá neuveriteľné - ešte to neznamená, že to nemôže byť pravda. Aj ja som skeptický k predpovediam. Ale nevylučujem.