Filozof Cílek: Utečenci mají puzení dobyvatelů, znají radost z násilí

Václav Cílek nie je filozof - v tom sa autor rozhovoru, z ktorého je prevzaný titulok, mýli. Cílek je prírodovedec a o to je jeho konštatovanie o mentalite takzvaných utečencov realistickejšie. Geológ, ktorý pôsobil na Akadémii vied ČR sa už štvrťstoročie venuje zmenám prostredia v najmladšej geologickej perióde - kvartéri a popri prednášaní na českých a amerických univerzitách vydal zopár kníh. Z nich je hodná zmienky len jediná - kniha Nejistý plamen. Napísal ju spolu s fyzikom Martinom Kašíkom, týka sa ropy a mala by byť povinnou literatúrou na stredných školách. Jeho ďalšie knihy sú postmoderným bľabotaním, za ktoré si vykoledoval cenu Nadácie Dagmar a Václava Havla VIZE 97. Tak si teda pozrime, ako tento prominentný pro-systémový pán reaguje na vlnu migrantov doliehajúcu na európsky kontinent. Stručne povedané - vyjadruje sa v zásade o veľa magnitúd extrémistickejšie ako Kotleba na námestí SNP. Verme, že si to niekto z politrukov, ktorí sa tento týždeň rojili v médiách s potrebou napľuť svoju vlastnú gebrinu na bratislavský pochod proti islamským migrantom, všimne a havloidnú cenu VIZE 97 náckovi Cílkovi nakoniec odnímu.Celý text je tu, kto chce, môže si ho prečítať. Vyberám len najdôležitejšie časti.
 
 
Přesunout se z jedné pastviny na druhou je trochu něco jiného, než se vydat tisíce kilometrů do neznáma. Přispívá k jejich riskantnímu rozhodnutí i to, že jsou jejich pokusy dostat se do zaslíbené země součástí skoro dokonalé organizace?

Václav Cílek: - V okamžiku, kdy je něčeho nedostatek nebo hodně lidí chce někam odejít a málo jich má šanci se tam dostat, vždy vzniká – říká se tomu – distribuční mafie. Vznikne polokriminální nebo kriminálně politické společenství lidí, kteří vydělávají na nouzi, na chudobě. A když se na něčem dá hodně vydělat, tak se této příležitosti snaží chopit, vzít ji za svou jiná distribuční mafie, která je maskována hesly o demokracii, o otevřené společnosti nebo o čemkoli.
 
De facto tak dojde k souboji dvou distribučních mafií. A ten souboj se odehrává jak politickými prostředky, tak často s využitím všelijakých milicí včetně ozbrojené síly. To, co původně začalo jako krize zdroje, začíná mít postupně politický náboj a poté násilný. Ti, kteří ze země odcházejí jako první, ještě odcházejí jako environmentální uprchlíci. Ti druzí už odcházejí jako političtí uprchlíci a třetí vlna už se týká oblastí zasažených konflikty. Ale pořád to je jeden proces. To je hlavní linie. Nejenom podle mě se situace na Blízkém východě spíš zhoršuje, než zlepšuje.
 
Mockrát už bylo napsáno, že charakteristickým znakem této doby je to, že staré konflikty se neřeší, třeba Somálsko je tady pořád. Takže spíš se dá očekávat problém tohoto typu. Teď se objevují další a další studie o ohroženosti podzemních vod, tedy o limitu, který omezuje zemědělství, ale také průmyslovou výrobu, to je též dost podstatná věc. Podle mého názoru se ta situace bude dál zhoršovat.
 
Čím se to další zhoršování může ještě projevovat?

- Budeme svědky útěku rodin, které už nebudou vědět, co a jak dál. A co se týče těch mladých mužů, Římané měli termín, říkali tomu „svaté jaro“. Je to o tom, že v zimě ti mládenci seděli doma, protože se nic nepěstuje, bavili se, popíjeli a na jaře je pak chytlo něco jako poloviční šílenství nebo nadšení. Vytvořili skupinu a šli dobývat jiné země, šli si najít nějakou novou perspektivu. V římské mentalitě, byť jsme od toho hodně daleko, to máme dobře popsané, bylo celkem jedno, jestli zahynou nebo ne. Tak úplně jedno ne, ale šli do konfliktu, šli do obsazování nějaké cizí země, cizího ostrova s velkým nadšením.
 
A takové malé „svaté jaro“ se podle mě týká těch utečenců, mužů, kteří jdou ze zemí s touto tradicí, že je doma nečeká nic dobrého, a tak je zapotřebí jít jinam. To je skoro jako biologická síla, to nemá nic moc společného s běžnou politikou, to je doopravdy jako puzení dobyvatelů. Něco, co Evropa ještě znala ve středověku nebo možná i v 16. století, ale posléze to už ztrácela a dnes jsme od toho daleko. Takže není to otázka, jestli věřím jedné nebo druhé verzi, jak jste se před chvílí ptal, ale obě verze jsou pravdivé. A je to jen otázka množství lidí, otázka těch pramínků, odkud ti lidé jdou.
 
Existuje nebo mělo by existovat něco jako morální povinnost bohaté Evropy postarat se o lidi z chudších regionů?

- Myslím, že míra zodpovědnosti má být největší vůči sobě nebo vlastní rodině. Evropa, má-li morální zodpovědnost, má morální zodpovědnost za Evropu. Nejen za dobrý život, nejen za peníze, za výhody, ale také za starost o kulturu, za péči o rozvoj.
 
V čem to nebezpečí z jejich strany především vnímáte?

Já se čím dál víc obávám toho, že sem přicházejí lidé ze společností, kde právě existuje radost z násilí, radost z toho, že něco obsadíte, že sem přijdou lidé, už je to často znát na lidech ze zemí bývalé Jugoslávie, a když se jde dál do Afriky, tak touha po obsazení nebo touha být silnější je doopravdy hodně mocná. Bojím se společností, kde něco jako zločin a síla nebo také čin proti jinému plemeni jsou glorifikovány.
 
-----------------
 
Nadšené bojové formácie mladých Afričanov, vedených džípíeskami a odhodlaných dobyť Európu nebudú mať najmenší problém zabíjať jej pôvodné obyvateľstvo. Aby sme distribučnej mafii z tzv. mimovládnych a tzv. neziskových organizácií objasnili, ako to NAOZAJ funguje, pripomeňme si vynikajúceho českého prírodovedca - evolučného biológa Jana Zrzavého a jeho knihu Proč selídé zabíjejí.
- Rozdiel medzi vraždením a genocídou nie je v počte obetí za jednotku času, ale v motivácii. Individuálny zločinec presadzuje svoje sebecké záujmy, hoci často naivne - ako zistí na šibenici. Naproti tomu genocídny zločinec presadzuje záujmy svojej skupiny, svojej spoločnosti, svojej kultúry a svojej civilizácie.
 
Preto sa môže ľahko stať, že kvietkované osoby, ktoré v sobotu 20. júna 2015 humanisticky zdurene poskakovali na Hodžovom námestí, budú tých nenávidených vypatlaných vyholencov, ochotných fyzicky konfrontovať násilníkov prichádzajúcich z Afriky do Európy, potrebovať. Životne nutne.
 
Kam ujde Európan?
 
 
slaven1
Na povrch výplaval "utajený" a ťažko uveriteľný "projekt BUK". Takto krásne, pevne je nazvaná hnusná, systematická činnosť rozmiestňovania bojovníkov na území SR (Najskôr 7 miest: SVIDNÍK, SNINA, SENEC, PRIEVIDZA, MICHALOVCE, DOLNÝ KUBÍN, BANSKÁ BYSTRICA). http://www.projektbuk.sk/o-projekte.html Cele to prebieha potichu za pomoci činiteľov verejnej správy (otvorene idú proti nám). Viac tu: http://medzicas.sk/azylova-pasca-zaklapla-ostava-uz-len-jedina-moznost-u...
Ema

Keby bol v tom čase internet a smernice EÚ. Ani tam by sa odpor voči kolektivizácii nepripúšťal ako legitímny názor.

Pozrela som časť o mediácii konfliktov. Je na úrovni bakalárskej práce Fakulty masmediálnej komunikácie UCM Trnava a - koľké prekvapenie - zdrojom konfliktov je vždy domáce obyvateľstvo.

Aha, čo som tam našla. A to sú len "niektoré".

 

Niektoré z darov, ktoré nám cudzinci žijúci na Slovensku prinášajú:

 Vytvárajú pracovné miesta, pracujú a platia dane

 Ponúkajú kvalitné služby

 Sú našimi potenciálnymi učiteľmi cudzích jazykov

 Prinášajú svoje vzdelanie a skúsenosti

 Prinášajú nápady a riešenia, ktoré máme k dispozícií, keď naše domáce riešenia nefungujú

 Ich deti učia naše deti a cez ne aj nás svetovému rozhľadu, tolerancii a slobode mysle

 

Tak to nie my ich obdarúvame, že im za podmienok, ktoré si kladieme MY a na ktorých musíme trvať, prijímame medzi seba.


Tento bod, že "Prinášajú nápady a riešenia, ktoré máme k dispozícií, keď naše domáce riešenia nefungujú" sme videli nedávno v praxi v Nórsku, keď skupinka hystericky vreštiacich Somáliek v sprievode svojho početného potomstva požadovala vo svojom rodnom jazyku (iný neovládajú) nápravu domáceho nórskeho riešenia, ktoré nefunguje. Ich sudánske nápady a riešenia, ktorými obohacujú Nórov, sú: viac peňazí a väčšie byty.

Nór ucukne už len pred tým hysterickým revom, sprevádzaným gestikuláciou ako pri zaháňaní divých prasiat na okraji Núbijskej púšte a vytriešťaním očí.


Každopádne vďaka za upozornenie na distribučnú euromafiu - na jej zdroj moci, štruktúru, personálne obsadenie a financovanie.

Norman

Nápady a riešenia, ktoré u nich doma, v treťom svete nikdy nefungovali, tie prinášajú k nám. Teraz nebudú fungovať ani u nás.

 

Ale tento nezmysel nie je len ukážka propagandy, je to aj ukážka úrovne, na ktorej sú multikulti zástancovia.

Multikulti aktivisti sú všetko mentálne astenickí ľudia, ktorí sa riadia atavistickou myslou zberačov. Takíto ľudia nedokážu sami nič tvoriť, celé ich vzdelanie a práca spočíva na tom, že zbierajú útržky tvorby iných a lepia si ich do svojich zošitov.

Najžalostnejšie je, že ani nemožno povedať, že toto je ich podvádzanie - k tomuto systému ich vedie súčasné školstvo a najviac odmeňovaní sú tí, ktorí toho nazbierať dokážu najviac. V tom ich pdporuje dnešná vysoká computerizácia, ktorá deckám na strednej škole umožňuje každý týždeň zosmoliť niečo o rozsahu diplomovky. Ovšem ceľkom bezcenné, a hlavne bezcenné pre ich vlastný mentálny vývoj. Naopak, skôr škodlivé, pretože ich to fixuje vo zlozvyku pokračovať v zbieraní a nemajú žiaden čas a tréning v rozmýšlaní a tvorbe.

Nuž a takíto ľudia vnímajú celý svet len ako mozaiku bizarných vzorov,  nedokážu rozpoznať ucelenú štruktúru za tým, nedokážu rozpoznať hodnotové rozdiely, a ak niečo preferujú, tak sú im černoši s africkým priemerným IQ pod 80 sympatickí v tom, že sú to tiež len lovci a zberači.

To nie je vtip.

Spoločenstvo idiotov vytvorené.

Len by tým bielym degénom mal niekto povedať, že tí africkí degéni sú "lovci a zberači", a to slovo lovci v praxi značí, že ich prvá lovná zver v Európe, v pravom  krvavom zmysle slova, budú oni sami, bieli degéni.

Ani toto nie je vtip.

Sinuhe

http://henrymakow.com/2015/06/The-Illuminati-Jewish-Plan-for-European-Ge...

(dobrý článok pre začiatočníkov v danej problematike - my čo sem chodíme dávnejšie to už poznáme)

Truhlík

To "svaté jaro" neskončilo v XVI. storočí.
Ale chápem, že havlista tak nenazve okupáciu a kolonizáciu stredovýchodnej Európy po 1989.

nové