Čím viac sa Turecko vzďaľuje európskym hodnotám...

 ...tým bližšie má k vstupu do Európskej únie. Aby nás ešte predtým tento osmanský spolupracovník Daeša, aka Islamského štátu, totálne nezamoril čiernym Fluchtom, žiada od Európskej únie 20 MILIÁRD EUR a od JÚNA 2016 bezvízový styk. K niekoľkým miliónom arabských a černošských migrantov tak dostaneme ako bonus 70 miliónov Turkov.

Turecké výpalnícke požiadavky odzneli na nočnom (všimnime si tieto nočné šabaty eurobeštií - čoraz častejšie sa zliezajú v noci) rokovaní z nedele na pondelok medzi nemeckou kancelárkou Merkeloou a tureckým premiérom Achmetom Davutogluom.

Merkelová to nazvala "dohodou".

Ruský vicepremiér Dmitrij Rogozin k náhlej nočnej zmene tureckých požiadaviek (jednou z nich je zvýšenie sumy z 3 miliárd eur na 20 miliárd eur) povedal, že "na túto tému existuje dobrá anekdota: Koncepcia sa zmenila."

 

Autor: 
téma: 
region: 
slaven1
Všetko bude tak ako sa dohodli: 70 miliónové Turecko dodrží slovo, ani sa nerozpadne, aj 30 miliónov Kurdov prestane bojovať, jedna strana dohody bude aj naďalej vládnuť v krajinách EÚ, druhá strana naďalej v Turecku. Veľmi chcú aby to bola pravda. Čo sa babám zachcelo, to sa babám prisnilo. Mne stačilo aby som uviteľ túto fotku: Americký úradník Davutoglu, američan na poste francúzskeho prezidenta, americký Poliak či Merkelová, trójska kobyla Američanov, na. zdroj "Dáme im peniaze, veľa peňazí" - to je také pohodlné bruselské riešenie. Takto sa za tie roky naučili riešiť ťažkosti. Peniaze však stratili silu. Je ich veľa. Dávať peniaze je riešenie včerajšieho dňa. Jesť sa nedajú, papierová 500ka je nepoužiteľná ako nepriestrelná vesta atď.
Ema

Pokud by byli reprezentanti EU k něčemu a plnili svůj základní úkol, kterým je ochrana životů zdraví a majetku občanů EU, vyrazili by tureckého prezidenta skrz zavřené dveře, vojensky by uzavřeli hranice s Tureckem a uvalili na tuto zemi nejtvrdší hospodářské sankce.

Turecký postup, který ohrožuje bezpečnost Evropy, přímo volá po vyloučení Turecka z NATO. Severoatlantická aliance byla přece ustavena na obranu Evropy, nikoli pro její ovládnutí násilným islámem!

Obzvláště komicky z tohoto hlediska vyznívá turecký požadavek na pomoc NATO při chytání a transportu ilegálů. Špinavou práci mají za Turky provádět nevěřící, přestože Turecko za ni dostane zaplaceno a má k dispozici kolem 800 000 vlastních vojáků a policistů.

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Martin-Koller-zuri-To-je-...

prasiatko Mlsko

Turecko provedlo před dnešními rozhovory s Evropskou unií řadu kroků se vznášením požadavků v poslední minutě. Diplomaté říkají, že dohoda o migrační krizi je teď v ohrožení, ale Turecko trvá na tom, že EU „nevydírá“.
Turecká delegace požadovala navýšení těch 3 miliard € pomoci před tím slíbených Bruselem a rychlejší přístup do Schengenu bez víz pro 75 milionů občanů Turecka a urychlený pokrok s nabídkou jeho členství v EU. Trvají na tom, že Evropa by měla zaplatit za všechny ty náklady komunálních infrastruktur, zdravotnictví, školství a materiální podpory vyžadované syrskými uprchlíky, kteří zůstanou v Turecku.
Požadovaná částka je dalších 20 miliard €, jak uvádí zdroj citovaný Reuters, který tvrdí, že turecký ministerský předseda to včera v noci požadoval od německé kancléřky Angely Merkel a holandského premiéra Marka Rutteho. Podle Financial Times čtyři diplomaté zapojení do těchto rozhovorů řekli, že revidovaný požadavek bude extrémně náročný a mohl by rozbít křehký konsensus o těch pobídkách už nabízených Ankaře. Tento list hlásí, že jeden diplomat řekl, že ty dodatečné požadavky by ten „vlak mohly vykolejit.“ Další přirovnal to dohadování k „tureckému bazaru.“
EU už varovala, že Tureckou by svou razií proti svobodě tisku a pochybením při neuznání Kypru mohlo nabídku na své členství ohrozit.
Turecký ministerský předseda Ahmet Davutoglu však tvrdil, že navržená dohoda předvádí, „jak je EU pro Turecko nepostradatelná a jak je nepostradatelné Turecko pro EU.“ Když mluvil před schůzkou, dodal: „Na stole je celá budoucnost Evropy.“

lecce

high profile diskusia - sulik v ard

minister spravodlivosti nem., minister zv rak. , predsednicka zelenych, predsednicka laviciarov - je aj editorkou magazinu prazska jar

http://mediathek.daserste.de/Anne-Will/Fl%C3%BCchtlingsdrama-vor-dem-Gip...

je zaujimave sledovat ked diskutuje rakusan viedencan s nemcami. Rakusania su europania, ale nemci sa uz snazia asi rozmyslat globalne

5:30
s.kurz: ano, zabery z macedonsko -greckej hranice su hrozne, ale nesmieme urobit tu chybu, ze si budeme mysliet, ze to bez takychto zaberov pojde..
6:31
moderatoka : videli ste tie odstrasujuce zabery ( z macedonsko-greckej hranice)?
s.kurz: .. nam nejde o zabery

krasna kosher katja kipping
26:43
kurzovi: takze vase europske riesenie spociva v pouziti slzneho pl. a prikazov na strelbu
47:30
r.sulik: ....pretoze to je vola obcanov
48:13
h. maas: a co ked obcania uz nebudu chciet eu?
r.sulik: tak bude o tom referendum a musime to akceptovat
48:23
h. maas : ok
48:27
sebastian pozera na sulika

54:48 kameraman a reziser skusaju na zaver este viac vylepsit dojem z relacie
56:25 anne im to uz stopla
obecenstvo: 18:25, 37:55, 48:26, 51:25, 52:47

x rokov dozadu aj falco sam diskutoval v ostrej debate v nemeckej talkshow

https://www.youtube.com/watch?v=pzSfTFafcJ0&feature=player_detailpage#t=13

Norman

predbehol si ma o minútu:)
Dobré je aj to, ako na začiatku (5 minúta) hovorí ten Maas, a niekto mu tam osamotene tlieska. Keď sa to opakuje, moderátorka odhalí pravdu: "Zdravíme hovorca pána Maasa, ktorý ho tu podporuje".

Aj takáto trápnosť ukazuje úbohosť tamtých "politikov"

Zvyšok som ešte nevidel....

baloo

začal učiť nemecky :-)
Ináč často keď Sulík hovorí, Kurz súhlasne kýve hlavou a vice versa.

Norman

na začiatku Sulík vyjadril úplny súhlas s tým, čo vyjadril rakúšan Kurz. Sulík vie,
treba držať pokope, že namá zmysel ísť osamelo a slabo do boja.

Ten mladý Rakúšan mi nie je moc sympatický, ale očividne vie, kde je sever, alebo to, ako mnohí, začína tušiť. Rakúsko a Nemecko sú stále okupované zeme a vládnu tam okupanti a kolaboranti.

lecce

synchronicita?

Norman

15 minúta:
Hysterka 1(Linke, komunistická št.): treba myslieť na ochranu (tých) ľudí.
Sulík: Azda by bolo treba hovoriť aj o ochrane Európanov.
--(prvé zabodovanie, aplauz)

Hysterka 2 (Greene, predajná šť., skúša zvrátiť dojem): Chrániť pred kým? Pred kým treba Európanov chrániť
Sulík : Možno skúsite nabudúce oslavovať silvester v Kolíne a potom sa to už nebudete pýtať.

:-)))
som padol pod stôl

baloo

ale mne je Sulík veľmi sympatický, pričom teda v tom dnešnom "štandardnom" zmysle (asociácia na "štandardné strany"). jeho liberalizmus tiež je založený na princípe a bytostne nenávidí, keď štát chce zasahovať do toho, čo - podľa jeho "viery" - má fungovať bez umelých zásahov. Takže bez dotácií, bez eurovalu a tak. Na mňa pôsobí ako čestný človek. Dokonca si viem predstaviť, že si v mnohom rozumejú aj s Kotlebom, snáď sa to vyústi aj do nejakej spolupráce... To by bol NAOZAJ vyhraté voľby.

A mne imponuje aj to, že neskáče ostatným do reči - čo tí levičáci v kuse robia jemu. Medzi 16.35-40 je to už až komické :-)

Norman

sulík začal ako outsider na webe, jedn zo zbohatlíkov, ktorý chcel prejsť do politiky.
U týchto ľudí nie je dôležité, aké tričko si oblečú, lebo oni nevedia, o čom je reč. Takže ľahko v podstate majú iné názory, než aký majú dres. Tie dresy lavica, pravica, liberal, konzerva....) sú už v podstate bezcenné.

Druhý outsidersky, teda alternatívny úder dostal pri tom hlasovaní, ktoré potopilo Radičovú.

Tretí alternatívny úder pozitívnym smerom dostal bezpochyby teraz, keď ho immigrantská téma vrátila aj do slovenskej politiky - so ziskom 400% hlasov, ak by jej nebolo.

To sú fakty, ktoré ho formujú a na ktoré sa dá do určitej miery spolahnúť. Vo vnútornej politike Slovenska, v ekonomike, sa aj tak 20 rokov nič nepohlo k lepšiemu, v zahraničnom obraze a politike Slovenska je Sulík bezpochyby najlepšia figúra v hre . Určite lepšia, ako Smer. ( LSNS je ešte v školke, v tomto by som i ani ja neveril)

Ľubov

Istá možnosť,že počet imigrantov bude slabnúť.Malá,ale je.

V podstate po súkromnej linke sa dostávame k informáciám,že Sýrčania sa po tisíckach vracajú do oblastí oslobodených ruskými vojakmi. Tí skutoční vonoví utečenci. Je to z ruskej tv,štátnej,zábery,že skutočne najmä z táborov v Libanone sa vracajú domov,sú šťastní,rusom dávajú kytice kvetov,trochu také retro na náš 9.máj.Videla som to na vlastné oči,tie zábery,pokial sú objektívne, neviem posúdiť.

Ak naše štetky zaradia správy typu,že summit EÚ priniesol prvé výsledky a počet migrantov začína mierne klesať,bude mi jasné,že ruské spravodajstvo neklamalo.

Buheh

počet votrelcov bude klesať až vtedy, keď im Európa začne dávať najavo, že ich tu nechce. Dovtedy sa sem budú tlačiť a ľudského materiálu je v Afrike aj Ázii zásoba v podstate nekonečná, rádovo stovky miliónov. A stále treba nahlas opakovať, že Sýrčanov je medzi prišelcami výrazná menšina.

Táto akcia je plánovaná, organizovaná a skončí sa až keď
a) splní sa cieľ, čo by znamenalo, až keď votrelci Európu zvnútra úplne rozvrátia
b) alebo sa Európa začne skutočne efektívne brániť, čiže začnú najvyššie miesta robiť efektívne kroky, čo by ale znamenalo, že Európa prestane poslúchať doterajšieho svojho pána.

Ani situácia a) ani situácia b) zatiaľ nenastala, i keď na oboch scenároch sa pracuje. Otázka je, ktorý nastane skôr, sú to preteky s časom. Žiadne summity EÚ prostitútok nemôžu ani na jednom z nich nič zmeniť, prosto preto, že sú to summity EÚ prostitútok. Ani Orbánovo veto nehorázneho velezradného turecko-merkelkinho plánu votrelcov aktívne privážať, aby si nemuseli nohy drať, na podstate veci nič nemení.

Ľubov

Buheh,chcela som to spomenúť najmä kvôli tomu "svetielku v tuneli",aspoň dačo dobré.
Je to staré asi tri dni,dávala to Rossia Today,ale naša Ta3 to neurobí.
Rýchlo hovorili,ja tak dobre nerozumiem,,ale:asi 40 velitelov IS podpisovalo kapituláciu predstaviteľom Sýrskeho štátu,prítomní boli aj spomínaní ruskí vojaci,no,mali uniformy.
Atmosféra skvelá,boli tam aj tie kvety. Následne prestrih. Pred zdemolovaným domom stojí starší chlapík,Sýrčan,usmieva sa ako lečo a hovorí" Toto je môj dom. Opravím ho a budem predávať kebab. Hlavne,že je mier"
Pravdaže,hneď vidno,že neštudoval inžinierstvo a tak o Európu záujem nemá.

Čo sa týka toho desivého scenára,o ktorom píšeš,čo dodať? Niekedy si predstavujem (to tá fantázia robí),ako niekde veľmi vysoko nad nami prebieha ,možno naozaj vrcholí strašný boj. Na jednej strane je rytier v zlatej zbroji ,so zlatými vlasmi,pokojne ho nazvime archanjelom Michaelom,alebo Perúnom,podstatu to nemení,to sme my,na strane druhej čosi,čo ani nechcem definovať,priesaky toho sem dolu sa nám hnusia ,podľa toho ich poznáme.
Dobre,koniec rozprávky.Alebo nie?

Norman

Ja len, že keď sa pýtaš, či máš pravdu, tak môj názor:
Myslím, že uvažuješ v čoraz lepších pojmoch a infopole je dostatočne vysoká abstrakcia, aby dala človeku uspokojivé odpovede. Len ... konieckoncov, sama si vyjadrila k tomu poslednému odstavcu neistotu, či to tak je, lebo tušíš, že je to nejako otočené naruby. Nie, tam hore sa nebije žiaden perún so žiadnym čiernym zlom, bijeme sa len my tu dole a je to len a len náš cirkus a náš problém. Pointa je totiž v tom, že to hore je lepšie vnímať ako to dole, čo zanemná, že to hore je akoby hlbočina. Na hladine vlny neustále poskakujú a majú svoje patetické tragédie a boje, ale tam v hlbočine je vždy kľud. Má aj ona svoje prúdy a určitú makro štruktúru, možno, ale s tými prechodnými tvarmi na hladine to má málo spoločné. A tie veľadôležité vlny na hladine nemajú na hlbočinu už absolútne žiaden vplyv.
Niekomu je to ľúto, niekto sa tomu teší. Väčšina o tom samozrejme nevie a ani nechce vedieť.

Buheh

ako to naozaj celé je. Ja za najlepší citát všetkých čias považujem tento:

"Všetko je inak."

Je možné, že nad všetkým je dobro, ktoré napokon zvíťazí. Ale filozof nemôže vylučovať ani scenáre, ktoré skončia inak, než si želáme.

Jedno presvedčenie mám však nezvratné: nech je to akokoľvek, človek by si nemal nechať kaziť náladu vecami, ktoré sám nevyrieši. Lebo práve to by bolo víťazstvo toho zla v nás samých.

Truhlík

Prestal som tipovať šport lebo som tipoval tak ako som mal sympatie a väčšinou to dopadlo opačne :-)

Norman

k tvojemu presvedčeniu by si mal ešte pridať jeho druhú časť, ktorá sa ti niekde stratila:
človek by sa mal znepokojovať vecami, ktoré vyriešiť dokáže.

Ľubov

Už včera mi,Buheh,niečo na tomto nesedelo,lebo inak všetko,čo povieš,mi vždy pasuje.

A ak niečo nevieme vyriešiť,nemá nám to kaziť náladu? Ale veď práve to j e d i n é

nám náladu kazí v skutočnosti.Napr.taká sebestačnosť.Do akej miery je to riešitelná záležitosť.Rozmenila som to trocha na drobné :

sebestačnosť: energie
polnohospodárstvo
voda,potraviny

technológie
bezpečnosť,ochrana hraníc
zdravotníctvo
komunikácia
kultúra,vzdelanie,výchova

: tento bod nechávam volný,podľa vlastného uváženia si doplňte,za mňa
hodnota života ako priatelstvo a humor

Myslím si,že je to len veľmi zjednodušené,má to byť len na ilustráciu.Čo môžeme riešiť.

Buheh

Do tohto sveta sme sa narodili s tým, že tu veľa bytostí trpí, že si navzájom ubližujú, že všetko, čo vznikne, raz aj zanikne, že všetci raz v bolestiach umrieme. Tieto veci vieme od útleho detstva. Život je taký krátky, treba ho prežiť aktívne, pozitívne a radostne! To je všetko, čo som chcel povedať.

V kostiach som cítil, že Norman sa hneď chytí na moju udičku a nadviaže na náš nekonečný, hm, ako to nazvať, aby to slovo nenapadol: konflikt? spor? prekáračky?, skrátka stále je to o tom, že mi naznačuje, že môj postoj je pasívny a alibistický. Ale ja donekonečna opakujem, že tým, čo tvrdím, nie je povedané, že treba sa na všetko vykašľať, rezignovať. To si nemyslím, človek má robiť, čo môže a vie. A nemá byť lenivý.

Možno lepšie než ja to povedal Tomáš Akvinský: "Bože, daruj mi silu prijať, čo zmeniť nemôžem, odvahu zmeniť, čo zmeniť môžem a múdrosť rozoznať jedno od druhého."

Ľubov

nie je na zahodenie,ale naozaj to stačí? Viem,že nie som žiadny filozof a v mnohom na Teba nemám,napriek tomu námietka.Narodili sme sa,aby sme hľadali,pátrali,kto sme a prečo sme tu.Ak máš odpoveď,že pre šťastie,možno máš naozaj pravdu Ty.Ja som však nepokojná duša:),musíme byť aktívni,meniť svet k lepšiemu za každú cenu bojovať.Asi preto,že som sama medzi mužmi vyrastala,to každý deň mäso,mäso,údené,varené,no,proste som viac jang ako Ty.Bratia sa aj často pobili v škole.Mamka bola smutná,ja tajne hrdá.
Teraz,s odstupom rokov a s nadhľadom naozaj vidím,ako človeka formuje rodina.

Buheh

čo považujeme za šťastie, to má každý z nás iné. Niekto chce len tak ležať, pre iného je vrcholom šťastia chvíľa meditácie a rozmýšľania nad tým, odkiaľ prišiel a kam smeruje, a iný je zas šťastný, keď je v horúčkovitom nasadení, plný adrenalínu. Prípadne v každej fáze života niečo iné.

Hovoríš, že nie si filozof. Ja si myslím, že si. Filo-zof znamená: ten, ktorý ľúbi/hľadá múdrosť. Každá naozaj zvedavá duša hľadajúca pravdu, a Ty si zvedavá duša, je filozofom. Totiž aj predstava, že filozof je len nejaký bradatý čudák, ktorý prečítal všetky knihy a neprakticky talmudizuje nad nepochopiteľnými vecami, nám bola ešte v škole kýmsi podsunutá. Ale ak to slovo má nejaký zmysluplný obsah a neoznačuje len práve nejakých obskúrnych úchylov, tak potom filozof = múdry človek. Významným filozofom bol napríklad aj kocúr Šunkes, hoci z gréckych aj osvietenských klasikov mal načítané dosť málo.

Ľubov

Keby sme len vedeli,to,čo nevieme. A čo vieme,je nám zbytočné. " To bol Faust.

Nuž, viem príliš málo,v podstate sa naozaj spolieham na prvú signálnu viac,ako na prečítané.). Tá personifikácia s Perúnom, to mi nedalo nespomenúť.
Včera som počúvala Kollára,asi 4O minút to šlo,povedal,že akákolvek vláda bude lepšia,ako úradnícka kiskovská. Bol veľmi emotívny,(mám 9 detí,bojím sa o ne!!! )
Súhlasím s ním v tomto. Predstava,že nám Kiska vyberie premiéra a vládu a hneď nasucho pregĺgam.

ps. Áno, dedko je 1. K nodbungu má ale zdržanlivý postoj,až keď sú slípky a zajáce nažraté,až potom si nechá čítať.Ale je jasné,že naši dôchodcovia na dedine už nie sú tí istí,čo boli pred pár rokmi. Infopole je všade doma.

Norman

odkedy na neho prišli s heroinovými kšeftami, stal sa akýsi žoviálny až ľudový. A podozrivo veselý, aj v TV hovoril, ž esa len baví. Všetci v rádiu boli nejakí veselí, chvílu som to počúval... Ale nejako som Kolárové zásady nezachytil, neho vysvetlenie dôvodu problémov - ak teda nepovažujeme za zdôvodnene nejakú milióntu verziu toho, že "sa kradne a je korupcia".
Mimochodom, ešte sa pýtam, prečo sa Dobrovodský na jeho kandidátke nedostal do parlamentu.

1488

bol 16tka na Kollárovej kandidátke, 4906 hlasov, teda 2,83% krúžkov. Mu tá 3% hranica tesne unikla. Ako Cuperovi, Mišúnovi alebo Magátovi v ĽSNS..
Som zvedavý, či sa v tomto volebnom období exemplárne niečo urobí v Malackách na Družstevnej.

Norman

určite to má nejaký takpovediac matematický dôvod.
Ale prečo bol Oskar až na 16 tom mieste?

Dobrovodský bol obviňovaný z mnohého a je vcelku fajn, že ho Kolár zobral k sebe, a dal na kandidátku. Ale malo to byť seriózne miesto - nie len ponuka krúžkovania. Pokiaľ viem, Oskar sa išiel roztrhať na fasbúku pri propagovaní Kolárovej strany.

Nejde mi o kritizovanie Kolára, len sa tak zamýšlam, respektíve chcem povedať, že žiadne ustupovanie chlapov ako Dobrovodský pred obvineniami z "extrémizmu", robenie kompromisov a hranie sa na niečo, čo nie sú, im nepomôže.
A to nozaj aj v prípade, keď dotyčný Dobrovodský naozaj nie je žiaden radikál, násilnik a určite nie blbec. Nemyslím že spravil chybu, keď sa dal ku Kolárovi, ale ani mu to moc zatial nepomohlo.

1488

..no veď, uvidíme, či jeho rozhodnutie prinesie jemu želaný efekt..

Norman

Myslím, že Dobrovodský by si zaslúžil jediný efekt: aby bol v parlamente a tam by im to mohol osladiť, znova a znova - tak, ako na facebooku.
Nestalo sa a všetko ostatné je podľa mňa pre neho už druhoradé. Pre neho alebo pre nás všetkých.
Toto sa totiž nevyrieši napríklad tým, že by sa "jeho" cigánska rodina niekam vysťahovala, (alebo sa niekam odsťahovala Dobrovodská rodina). Tu je problém netrestanosť tej evidentnej cigánskej chamrade, ich drzosť, ich agresívna zdegenarovanosť. To by Dobrovodský pomáhal riešiť svojou existenciou v parlamente.
Kolár sa tam dostal, aj jeho pičulinky nové beňové-flašíkové, Dobrovodský už nie. To je ozaj smola.

slaven1
Príčinou smrti ruského exministra Lesina bol silný úder do hlavy Lesin bol v rokoch 1999-2004 ruským ministrom pre tlač, rozhlas a televíziu, pričom veľmi často sprevádzal prezidenta Vladimira Putina počas jeho oficiálnych návštev. Washington 11. marca (TASR) - Príčinou smrti bývalého ruského ministra tlače Michaila Lesina, ktorého vlani v novembri objavili mŕtveho v hotelovej izbe v americkom Washingtone, bol podľa výsledkov pitvy silný úder do hlavy. Informovali o tom dnes svetové agentúry AP a DPA s odvolaním sa na vyjadrenia amerických úradov a médií. Výsledky pitvy potvrdil aj hovorca washingtonskej polície Hugh Carew. Uviedol však, že spôsob smrti súdny lekár doposiaľ neurčil. Poranenia na Lesinovom tele - krku, trupe, rukách aj nohách - mohli byť zapríčinené trestným činom, ale aj nehodou. Carew dodal, že washingtonská polícia aj naďalej pokračuje s vyšetrovaním prípadu. Ruské média po smrti vplyvného politika uvádzali, že podľahol infarktu, pričom sa odvolávali na výroky jeho rodiny. Lesin bol v rokoch 1999-2004 ruským ministrom pre tlač, rozhlas a televíziu, pričom veľmi často sprevádzal prezidenta Vladimira Putina počas jeho oficiálnych návštev. Od roku 2004 do 2009 zastával post mediálneho poradcu. V roku 2013 sa stal šéfom holdingu Gazprom-Media, ktorý sa označuje za jednu z najväčších mediálnych skupín v Rusku i Európe. O rok neskôr sa však Lesin tejto funkcie vzdal, údajne z rodinných dôvodov. Práve Lesinovi sa tiež pripisujú zásluhy za založenie v angličtine vysielajúcej spravodajskej siete Russia Today, ktorá má podporu ruskej vlády a prináša "ruský pohľad" na udalosti na medzinárodnej politickej scéne. http://www.teraz.sk/zahranicie/pricina-smrti-rusky-exminister-lesin/1862...